Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 21. november 2011

Molton Brown....




















Såpe og handlotion 300 ml fra Molton Brown kan kjøpes
for ca 250 kr pr stk og du får luksusfølelse med på kjøpet...




















Baylis & Harding 500 ml kan kjøpes hos Ditt Apotek,
for 85 kr for begge og du får akkurat det samme, men
kanskje ikke luksusfølelsen.

Jeg har hatt begge typene og kjenner ingen forskjell
og de lukter endatil likt, men selvfølgelig, det kan være
ting jeg ikke ser.

I alle fall, nydelige er de, både Molton Brown og
Baylis & Harding......



7 kommentarer:

  1. : )) noen ganger lar vi oss lure av flott design og navn.. innholdet er som oftest akkurat det samme : ))

    ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. Såg lekkert ut begge deler - mulig det er med såpe og lotion som med matvarer. Samme produsent og samme/tilnærmet likt produkt men med forsjellige navn.....
    Det viktigste er vel at det er bahagelig/virker bra eller smaker godt:-)))

    Ha en nydlig uke:-))

    SvarSlett
  3. Liker godt Molton Brown, men liker ikke prisen :-)

    ha en fin fin dag.

    SvarSlett
  4. Godt å finne gode ting til en fornuftig pris. "Dessverre" har jeg blitt påvirket av noen bloggeres begeistring for Durance, og selv om såpen jeg kjøper på Europris er grei nok, så smiler jeg nok litt i dusjen når det lukter av Durancesåpe der. (Nå er den siste flasken tom!) Det er det med luksusfølelsen, som du sier.

    SvarSlett
  5. Sjekk her du. Fine julegavetips du gir oss, frue. I to prisklasser. Takk!

    SvarSlett
  6. Bra tips, og artig med prisforskjellen, ikke alltid den dyreste er best !

    Har akkurat kjøpt meg deilig såpe og body lotion hos Sephora her i Italia, og helt enkle flasker, men åhh...så digg lukt og deilig konsistens ;)

    ...litt luksus i hverdagen trenger man !

    SvarSlett
  7. Molton& Brown kjøper du på Gardermoen for 129,-:)

    SvarSlett