Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 25. november 2011

Min ønskeliste til jul....

inneholder både ting jeg kanskje kommer til
å finne under treet og det som nok bare blir med
drømmen. Her er noen av ønskene....










Chanel....love it..










Gode og varme hansker til mine turer i skogen...









Delikate skinnhansker fra Mulberry til mine byturer...













Ullstilongs fra Kari Traa...













God og varm dunjakke fra Stormberg...




Kuvert Akevittkaraffler fra Hadeland....



En god flaske portvin til julenøttene og -kakene...










Takker ikke nei til noen av disse heller...









...gjerne brukt på denne måten...



og selvfølgelig bøker....

12 kommentarer:

  1. Du verden, her var det litt av hvert å velge i. Jeg har bare kommet på to ting som jeg trenger - en mandelkvern og en hvitløkspresse. Og så bøker, selvsagt. God helg!

    SvarSlett
  2. Veldig bra og fornuftige ønsker! Særlig de karaflene. Det hadde vært noe. De må jeg sjekke ut....Og så er jeg tom for Portvin.

    SvarSlett
  3. Ooops! Har ikke helt begynt a tenke pa det enda... Far fa 1.sondag i advent unna forst og sa lage lister!

    SvarSlett
  4. Mange fine ting å velge mellom her.
    Kunne tenkt meg alle.....
    God idè å legge ønskelista på bloggen, då
    er du sikker på potensielle givarar ser den :)

    Lukke til !

    God helg !

    SvarSlett
  5. Deilig å ha noen gode ønsker klare...:-) Ha en flott førjulstid, og håper nisse finner veien til deg, og ikke minst bloggen din, så han ser hva som står høy i kurs hos deg! :-) Klem Ida

    SvarSlett
  6. Håper noen av dine leser med på bloggen her, så er det bare for dem å velge:o)

    God helg, Fru T.

    SvarSlett
  7. det var en herlig ønskeliste: )) kunne godt tenkt meg flere av tingene !

    ha en fin helg ! håper noen av ønskene blir oppfylt julaften : )

    SvarSlett
  8. Du får sikkert noko av dette:)
    Eg ønskjer meg bøker, boklys
    og skjerft!

    SvarSlett
  9. Tipper det blir et eller annet
    fra denne listen:)
    Ha en fin helg!
    Klem.

    SvarSlett
  10. Du ønsket dæ mye fint, og noe av dette får du nok under treet :)

    Ha ei flott helg, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  11. Så mykje fint du ønsker deg - og eg er sikker på at du har vore snill slik at nissen tar med noko av dette iallefall:-)) God god helg til deg. Klem

    SvarSlett
  12. For en herlig blanding av ønsker! Ha en fin helg! :)

    SvarSlett