Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. november 2011

Konserthelg....

første søndag i advent var det kirkekonsert med
Sølvguttene for Revisoren og meg....














En nydelig start på adventstiden, fylt med høytid og
ettertanke mens vinden ulte og regnet pisket utendørs....

(og jeg er glad for at jeg har hatt frihelg og ikke blitt
pisket rundt av Berit. Det kan bli ubehagelig mye 
turbulens i slikt vær)

               :::::::::::::::::::::


Fredag kveld var det stillferdig og herlig konsert med
Sigvart Dagsland og Karoline Kruger i Stavanger
konserthus.....













Her er en smakebit fra de to...


Bildene har jeg lånt på nettet da mine bilder
blei så dårlige

7 kommentarer:

  1. Hvordan musikk og sang kan skape stemning, er så flott. Akkurat slike live-opplevelser gjør godt for sjela og humøret.
    Verd å bruke kroner på.

    Godt du holdt deg på bakken, mens Berit har herjet i helgen. Skjønner nesten ikke at det er mulig å fly i slikt vær jeg?

    SvarSlett
  2. Sa koselig! Godt du slapp a fly i det vaeret som har vaert.

    Hadde sansen for den analysen av gresk okonomi... :-)

    SvarSlett
  3. høres ut som en fantastik start på adventen : ) visste ikke at Krüger fortsatt var aktiv sanger.. lenge siden jeg har hørt noe om henne..

    vi deltar i tenning av julegrana.. slik har det vært siden den eldste var 2 år.. da må jeg liksom sørge for at Vilde også får dette som tradisjon : )

    ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Høres ut som en koselig start på Advent.
    Nydelig sang er bestandig balsam for øret:)
    Fin kveld ti deg.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Oj, så mye koselig du har gjort i helgen :)

    SvarSlett
  6. Anagelig to flotte konserter - bra du hadde fri og kunne kose deg:-))

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)

    Høres ut som du har hatt en vidunderlig helg.

    Ha en forsatt fin mandag (det som er igjen av den)

    Klem Birthe

    SvarSlett