Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 8. november 2011

En liten gave fra mannen...

ventet meg da jeg kom hjem fra jobb i går...


















Denne boken hadde han kjøpt til meg og jeg
takker, bukker og gleder meg til mer god
mat....mmmmm.

Jeg har tenkt å fortsette på lavkarbokostholdet mitt
en stund til for det kjennes så godt ut for kroppen.

I dag fikk Fedon meg til å starte dagen i turklær og
en halv times rask gange i skogen før frokost og
i ettermiddag blir det deilig yogatime, så da må jo
dagen bare bli bra.

8 kommentarer:

  1. Det var da en veldig hyggelig oppmerksomhet fra din kjære. Er nok mye inspirasjon i den boken. Han er interessant å høre på på TV, iallefall. Han var på God Morgen Norge nylig.

    Angående bokinnlegget mitt, så var det nok DU som fikk meg på idéen å lage en oversikt over bøkene mine. Og at du har boken du leser øverst her er også veldig bra. Lett å bli fristet til å lese samme bok. Men nå leser jeg Første Spørsmål av David Nicholls. Den ser veldig artig ut foreløpig.

    SvarSlett
  2. Så koselig at han engasjerer seg der du er :)
    En frisk morgentur er deilig. Har stor glede av mine turer :)
    Så kommentaren din inne hos RoseSommer og kom nyskjerrig for å titte i boklisten din :)
    Ha en fin dag. Klem :)

    SvarSlett
  3. tenk at alle fnyste av ham for 25 år siden.. sa det var galskap : )) mannen lever da i beste velgående.. og han jukser neppe : ))

    jeg vel innflytta her.. ikke en pappeske å pakke ut.. så nå skal programmet prøves.. det største problemet blir å få huden til å følge etter vekta..

    hvordan går med deg ? har du klart å stabilisere din vekt nå ?

    nyt yogatimen og det som måtte følge etterpå : )

    SvarSlett
  4. Så herlig det høres ut. Godt at du føler deg bedre med lavkarbo. Har også prøvd litt, men ikke fullt ut. Takk for alle fine tips.

    Bente

    SvarSlett
  5. Snill og omtenksom mann du har! Forstår han er "Chef de cuicine" hjemme hos deg. Tydelig han legger til rette for din diett, og vil lære nye retter :o) Fint.

    Håper yogatimen gjorde deg godt.

    (Jeg skal ut på skautur med hodelykt nå. Håper på måneskinn...)

    SvarSlett
  6. Så koselig å få ei gåve på den måten - fint å bli sett og fulgt opp:-))

    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig med en gave utenom bursdag og jul da. Du høres sprek ut med god start på dagen.
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjekt å få gåve !!

    Friskt med morgontur, du er sprek !

    Eg hadde ein herleg yogatime mandagskvelden. Det gir energi og velvære.
    Prioriterer yogaen framfor det meste ;)

    Takk for kommentarar på bloggen min, eg set pris på det.

    Du har ein fin blogg.

    Ha ein fin kveld.

    klem Anne-Mari

    SvarSlett