Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 13. november 2011

Afternoon Tea......

at The Ritz.......



startet først med et lite besøk at The Powder room.....




I påvente av å bli tildelt bord, oppholdt vi oss i området
rett innenfor resepsjonen......




Menyen inneholdt en hel rekke typer te å velge mellom...




Ingenting er overlatt til tilfeldigheter, gjennomført
fra a til å......




Hmmmm...hva skal vi velge.....




Valget er gjort og full konsentrasjon om oppgaven....




Jeg valgte meg tradisjonell engelsk te......




Scones med cluted cream og syltetøy er vår favoritt.....




I tillegg til te, bestillte vi også hvert vårt glass Champagne....

..sandwiches, scones, små kaker og te kunne vi
få så mye vi ville av. I tillegg ble det trillet rundt et bord
med kaker der vi kunne velge etter ønske.

Dette var en opplevelse som anbefales, men bestill
bord i god tid i forveien.

11 kommentarer:

  1. Så moro !!!

    tenker dere hadde det som dronningen der dere satt og nøøøøt :)

    Herlig at du tok så mange fine bilder, me like!
    Ha en flott søndag

    SvarSlett
  2. Vi var berre på utsida av The Ritz vi. Med ein 12 åring, ein 15 åring og ein heavyrocker med i følge, så var det berre eg, mann og eldste sønn som ville inn dit ;)
    Vi har hatt fire travle og opplevelsesrike dagar i London. Altfor kort tid.

    SvarSlett
  3. vet ikke om jeg hadde klart å helle opp uten å søle.. jeg blir så klossete i slike omgivelser.. men det så unektlig fristende ut : ))

    håper dere har hatt et fint opphold.. god søndag til dere alle tre..

    SvarSlett
  4. hei.
    ååå dette så deilig ut, så vakre damer i vakre omgivelser,
    kos dere masse.
    klem

    SvarSlett
  5. Du har vært der før, såvidt jeg husker. Det ser så flott ut å være der. For noen omgivelser! En dag som krydrer tilværelsen skikkelig, ikke sant? Fortsatt god tur, for dere er vel ikke hjemme ennå.

    SvarSlett
  6. Så godt å unne seg litt luksus innimellom - såg veldig koselig ut:-))

    jannetove

    SvarSlett
  7. Puttin on the Ritz.....eller en kongelig opplevelse.


    Bente

    SvarSlett
  8. Ser ut som om dere har det kjempefint der, ha en fortsatt fin søndag, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  9. Så artig at dere kom dere dit! Ser ut som om dere har nydt det like mye som vi gjorde! Ja, man må nok bestille laaangt tid i forveien. Nytter ille å bare stikke innom, nei! Fortsatt godt opphold. Idag er det jo sol også!

    SvarSlett
  10. Ja, det må ha vært en opplevelse!
    Artig! =)

    SvarSlett
  11. Så gøy at du tok oss andre med på et tur på Ritz også, frue. Dette kunne jeg like. Jeg får assosiasjoner til Perchs tesalong i København. Der har jeg vært ved flere anledninger. Ikke like royalt preg som på Ritz, men absolutt verd et besøk.

    En virkelig fin bukett, du og døtrene dine.

    SvarSlett