Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 20. oktober 2011

Trivelig Londondtur.....

og mine kolleger og jeg hadde tenkt oss til
Bicester Village....



En gate, en times reise utenfor London, med
mange outlet som selger designervarer til
reduserte priser.

Men, så langt kom vi ikke. Vi hadde tenkt å
dele på en taxi dit rett fra Heathrow, men det
var steindyrt og vi satte oss på undergrunns-
banen tilbake til Piccadelli sircus og følte
oss litt "snytt"...



Vi delte en god flaske vin og spiste litt
på National Geografic kafé på Regent street
og kjente at vi egentlig hadde det riktig så
godt...




Og så var det tid for butikker....butikker over
alt, noen dyre og andre i den rimeligere kategorien...




Jeg fikk brukt opp bursdagspengene......




Men, så deilig å komme hjem igjen, selv om
det bare er for en kveld. Pliktene kaller igjen
i morgen.

7 kommentarer:

  1. Ser ut som en fin Londontur med god mat, shopping og fint vær. :))

    SvarSlett
  2. oh yes ; ) den er så lekker !! så på den i Kbh.. men kom ut med en av deres vesker : ))

    ha en fin kveld : )

    SvarSlett
  3. Så lekker frakk:). Passer nok perfekt til deg! Ser ut som dere har kost dere masse. Vi får ha det til gode. Klem fra KHH

    SvarSlett
  4. Grattis med nyinnkjøpt Burberry trenchcoat, en evigvarende klassiker den der ;))

    Super fiiiin !

    God arbeidsuke videre, og kanskje helg også...

    SvarSlett
  5. Høres ut som en perfekt tur med mye input :-9
    Kos deg !

    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  6. Eg har noko å sjå fram til altså ;)
    Vi skal bu rett nord for Hyde park! Grand Plaza Serviced Apartments

    SvarSlett
  7. Ser ut som om det ble en bra tur allikevel! Har enda til gode a besoke Bicester Village, men det 'star pa listen'.

    Fra det ene til det andre - Kanskje vi skulle ta sjansen pa et lite bloggtreff en gang du er i London...? ;-)

    SvarSlett