Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 26. oktober 2011

OL i Oslo.....

nei takk.....












heller ikke andre steder i Norge....

Dette er blitt til et gedigent overdimensjonert
arrangement.....

Mads Gilbert foreslår å ha vinter- og sommer OL
permanent på hvert sitt sted i verden. På den måten
trenger man ikke å bygge opp infrastruktur, baner og
haller for milliarvis hver gang. Da kan de samme
anleggene brukes om og om igjen....


Det syntes jeg var et godt forslag og akkurat nå
trenger verden penger til andre og viktigere ting.

7 kommentarer:

  1. herr Gilbert er en meget klok herremann.. uten han hadde denne byen vært fattig !! og jeg støtter også hans forslag.. problemet er at det er pengene som råder.. ikke vettet..

    nå ja.. du får ha en trivelig kveld : )

    SvarSlett
  2. Eg er heilt enig med deg og Gilbert :)
    Tusen takk for gode ord på bloggen. Alltid kjekt å få besøk av deg, og besøke deg.Og ikkje minst følge deg rundt omkring på arbeid. Du er flyskrekkterapien min! Lørdag 4.nov 7.40 skal eg vere i lufta på veg til London:

    SvarSlett
  3. Ja, synes det er greit å ta et par uker eller tre bloggfri når man føler for det:)
    Men så er det er jo hyggelig da at noen setter pris på et innlegg igjen:)
    Ha en fin kveld frue!
    Klem fra nord.

    SvarSlett
  4. Sport på tv er helt ute av proposjonene sine gitt... blitt... helt grusomt! Så ja. Samme med fotball og ski og alt annet. hjelp jeg er så utrolig lei!!

    SvarSlett
  5. Kjære anonym. Helt enig med deg, søndag ettermiddag er det sport på nesten alle radiokanaler også.....

    SvarSlett
  6. Ingen dum ide fra Gilbert. Støtter den.

    SvarSlett
  7. Heilt enig med deg og Gilbert - no treng vi pengane andre stader enn i fine og fancy idrettsanlegg rundt om. Ser gjerne på sport av og til - men ikkje heile tida....

    jannetove

    SvarSlett