Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 5. oktober 2011

London i dag på jobb....

og jeg har trasket rundt på Oxfordstreet,
Regent street og New Bond street....

Jeg tenkte å vise bilde av det jeg har kjøpt,
men det er ikke mye, for jeg er en elendig
shopper.

Jeg prøver ut min nye iPad jeg fikk til
bursdagen min på mandag, men jeg får
ikke til å laste opp bildene. Blogger
sier at jeg må ha en nyere versjon av
Safari...ja,ja..får nok ordnet det.

Nå er det middagstid og jeg skal stikke
ned i lobbyen og møte resten av crewet...

12 kommentarer:

  1. Eg er ikkje kjendt i London. Har studert kart og brosjyrer i dag. Jobbar med hotellbestilling i nærleiken av Oxford street. Flytur frå Ålesund den 5.11. Retur 9.11, via Oslo-Ålesund. Men eg anar ikkje kva flyselskap det er snakk om. Med min flyskrekk så må eg ta innover meg litt av gongen....;)

    Gratulerer med iPad! Håpar du får til bildeopplasting. Eg forventer at min iPad kjem i posten i morgon. Er veldig spennt på det med blogging via den. Men det skal eg greie.
    Skal greie flyturen også, tenker på deg og din jobb, veit du!

    SvarSlett
  2. hei.
    men å men , jeg kom hjem fra London igår,
    var i de samme gatene, ja verden er ikke stor.
    å så varmt det var der, nydelig,
    samme i dag?
    ha en fin dag i london vidre,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Herlig London !
    Tenker du har kost deg der ;)

    Ja, du det er helt klart forskjell på energi nivå på små gutter kontra små jenter, er jo selv tante til 2 jenter, og de passet jeg på begge to da de var på sammen alder og fra de var yngre, og det var ikke i nærheten så slitsom som med denne lille karen !! Haha

    SvarSlett
  4. Jeg skulle tydeligvis ha vært med deg...da hadde vi jo fått shoppet litt:O)
    God tur videre!

    SvarSlett
  5. Kos deg!
    Jeg er dårlig på å shoppe til meg selv jeg også.
    Helt utrolig dårlig....
    Men shopper masse til barna så jeg får tatt igjen der..hehe..

    =}

    SvarSlett
  6. Så koseleg!! Nyt London og kos deg!

    SvarSlett
  7. Si ifra hvis du får til p blogge på iPad , det klarer ikke jeg, som du ser....mine døtre sier at blogger ikke fikser iPad slik som andre blog systemer........hjelp....!!

    SvarSlett
  8. Da ble det ikke bilder da..men snart får du det til...:.))

    SvarSlett
  9. blogger sier så mye rart nå om dagen.. håper du får det til..

    gratulerer med IPad`en : ) og ha en fin dag.. for du enn er ..

    SvarSlett
  10. Mac sier også mye rart : ) skal da stå HVOR du enn er : ))

    SvarSlett
  11. Åh...jeg kunne lært deg litt når det gjelder shopping, altså. Der er jeg flink.
    På iPaden som jeg fikk til jul derimot....
    Jeg har prøvd å laste ned og alt mulig, men det ender med at jeg bruker iPaden til å lese og andre pc`er til å jobbe fra. Det er noe med Apple....
    Gratulerer med vel overstått forresten :)

    SvarSlett
  12. Det virker ikke som du koser deg så veldig? Man MÅ jo ikke det heller selv om man er ute å reiser... Men det blir snart bedre , når alt teknisk begynner å gå din vei igjen!! Lykke til og kos deg litt da!! Klem herfra!

    SvarSlett