Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 1. oktober 2011

Jordan.....

vi fikk ikke sett så mye....















annet enn Kong Hussein Internasjonale flyplass....














og vi hadde flyplassen helt for oss selv....

Dette var første turen til Jordan for Apollo denne sesongen
og vi fikk oss en hyggelig overraskelse....Flyet skulle være
tomt hjem igjen.

Men, guri malla, det var lang tur. 15 timer fra vi dro fra hotellet
til vi var tilbake igjen.

Jeg var i Jordan i april også og bilder av hvordan det
ser ut der kan du se HER

7 kommentarer:

  1. Tomt fly hjem - måtte da være digg ;)
    Får du da sove på fly...?
    Syns alltid det er så vanskelig, blir liksom bare at jeg dupper av...og ikke noe god søvn.

    Håper du har fri noen dager nå og kan slappe av og kose deg.

    SvarSlett
  2. Heldig du er som får reise til disse land, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  3. helt utrolig !! synes ikke det er lenge siden jeg leste om den turen.. husket til og med bildene i innlegget.. tida suser virkelig avsted !

    men 15 timer er drøye arbeidsdager..

    ha en hyggelig søndagskveld !

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
    Hørtes veldig kjekt ut å reise masse, er godt å ha gode minner :)))

    God kveld til deg

    Bente

    SvarSlett
  5. Dette var eksotiske bilder! :)

    Ha ein herleg sundagskveld!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Heisann, her er et blogginnlegg om hva du gikk glipp av i Jordan ;-)
    http://jegleser.blogspot.com/2011/10/jordan-et-alternativt-sydenmal.html

    SvarSlett