Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 18. september 2011

Vel blåst jobbehelg....

med kjekke kollega og kjekke passasjerer
både til Split i går og Rhodos i dag...

Det fristet litt med det nydelige været Rhodos
hadde i dag. Heldige de som nå har installert seg i
leiligheter og hotellrom der....







I kveld blir det å krype opp i sofaen og se på
mini serien, Kennedy-klanen, som begynner på
NRK1...

Med Katie Holmes som Jackie og Greg Kinnear
som John F. Kennedy

12 kommentarer:

  1. Nyt kvelden, det fortjener du!!

    SvarSlett
  2. Vel blåst. Nyt sofakroken.
    Tja, litt Rhodos-sol hadde ikke vært dumt i dette ruskeværet som er i dag.

    SvarSlett
  3. Enkelte ganger må jeg si jeg har drømt
    meg bort til sydlige breddegrader...
    når regnet pisker og vinden uler...

    Klem Unn :)

    SvarSlett
  4. Vi har hatt deilige 17 grader, vindstille og sol i dag!
    God fri til deg!

    SvarSlett
  5. Sjønar godt at det kan vere fristande å berre bli att og sende fly og passasjerer heim åleine - men jobb er jobb så får ein vente til ferien med å bli igjenn:-))
    Kos deg i TV-kroken og ha ei god veke.

    SvarSlett
  6. unner deg en kveld i sofaen etter den helga !

    gleder meg til den serien.. Jaqueline har alltid fasinert meg.. både som menneske og som moteikon.. er litt spent på den boka som kommer.. har såvidt hørt en del klipp av opptakene med henne..

    kos dæ : )

    SvarSlett
  7. Kos deg i sofakroken, her gjør jeg det samme.

    Bente

    SvarSlett
  8. Mm, kan godt tenke meg det fristet. Litt annet enn det man ser utenfor nå :)

    Vi har holdt på med disse kartene en god stund. Er 4. vi er i gang med. Veldig god motivasjon og driv for å holde seg aktiv.

    Skal også se den nye serien, startet akkurat :)

    SvarSlett
  9. Takk for trivelig kommentar på bloggen min i dag - en dag som har blitt tilbrakt i en stol og med en rennende nese. Jeg leser av bloggen din at du må være flyvertinne, og da måtte jeg lese bakover i bloggen for å finne ut hva du gjorde 2. og 16 juli. Den ene av de dagene spiste du grøt, så da fraktet du ikke meg og rektoren til og fra Kreta. Du må ha et stressende yrke med alle de masete passasjerene og kanskje overnattinger i dårlige senger på Tjeldsundbrua Kro (Evenes...).

    SvarSlett
  10. Kos dæ i sofa kroken, det har æ også gjort, har sittet og sett på R.D. Travløp idag, svigerinnen min er på rodos og dattra mi på kreta, så det e noen som har det godt i sola, :)
    Nu er det kveld, hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  11. Så også på Kennedy serien, bra syns jeg.
    "Kapteinen" koser seg, og jeg har bestilt vinsmaking til de, hos Anna i Borgen - onsdag ;)

    Ja, du den bilen er halv prisen, enn hva den ville kostet i Norge, og da tar man seg råd til endel ekstra utstyr - hehe

    God uke - håper du har noen deilig fridager NÅ !

    SvarSlett
  12. I have seen that series and it is good!

    SvarSlett