Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 24. september 2011

So fare, so good....

mine kolleger er friske og raske og
det betyr at jeg har vært hjemme på mine
arbeidsdager. Telefonen har vært stille, så
stille. Hell og lykke....

I går fikk jeg gått på en velgjørende yogatime,
tur i skogen og tilbrakt kvelden foran TV...


















I dag tok jeg telefonen med til byen for å
ha en koselig lunch med Revisoren hos Renaa,
et sted som absolutt er å anbefale om du er i
Stavanger...

I kveld venter en deilig biff med godt tilbehør og
nydelig rødvin, Baron de Ley, Grand Reserva 1998

Og så gjenstår det å se hva morgendagen bringer...
Kommer telefonen til å ringe?

6 kommentarer:

  1. Tja, kan det bli bedre da??
    God kveld :o)

    SvarSlett
  2. Ha ei fin helg vidare med eller utan telefonoppringing.

    SvarSlett
  3. Håper telefonen ikke ringer, så får du fin "hjemme-helg" ;)

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min, og kafétips på dagens innlegg på din egen. Jeg har også vært på bytur, og anbefaler Tante Ingers Tehus i Tromsø om turen noen gang går dit. God te og gode kaker i nostalgisk interiør. (",)

    SvarSlett
  5. Takk for kommentar hos meg. Er du flyvertinne? Jeg elsker å fly. Jeg reiser ikke så mye, men når jeg er ute og flyr er det alltid med SAS. Boken La meg synge deg stille sanger, likte jeg også veldig godt.

    Cecilie

    SvarSlett
  6. De skjønte nok at du fortjente en hjemmehelg : )

    håper du får en hyggelig kveld : )

    SvarSlett