Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 12. september 2011

Slettvoll....

Lørdag var mine venninner og jeg innom
Slettvoll i Sørlandsparken.....















De har så utrolig delikate møbler og utstillinger
i butikkene sine at en kan ta med klær, toalettsaker,
komfyr og kjøleskap og bare flytte inn....














Etter å ha vært hos Slettvoll og også studert katalogen, så
frister ikke den gamle IKEA sofaen noe særlig lenger.
Jeg har egentlig lyst på en helt lys sofa, men da får ingen
lov å sitte i den....


















Alternativet til helt ny sofa kan jo være dette nye trekket
som nå er kommet til Karlstadsofaene....

7 kommentarer:

  1. Ja, det finnes jo så masse fine trekk man kan bruke både på stoler og sofa, og lyst er jo inn nu, og det med trekk er jo smart, for da putter man det jo bare i vaskemaskinen , så er det like pent og rent og lyst igjen ;O)
    Ha en flott mandag, hilsen Lisbeth ,o)

    SvarSlett
  2. skift trekk ! den sofaen går aldri av dato.. og er like god som Slettvoll.. min søster har Karlstad på 6 året med 4 unger.. vi har en Slettvoll på 6 året med en hund.. gjett hvilken fjærne er gåen på : ) neste gang jeg skal ha sofa vet jeg hvor mine penger går : ))

    SvarSlett
  3. Ja Slettvoll har utrolig mye lekkert !!!! Men de er veldig dyre og da :(
    Vi har kjøpt ny sofa fra Ikea nå, skal vise den i senere innlegg :)
    Slettvioll i Sørlandsparken er en lekker butikk ja :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Valgets kvaler hos deg, altså? ;)

    SvarSlett
  5. Slettevold har mye fint.
    Lys sofa er lekkert.
    Vi har to som vi har impregnert. Det går forbausende bra, selv med barnebarn på besøk.

    SvarSlett
  6. Slettevold hat fine ting!!
    Lys sofa kan dekkes med feks plasttrekk eller tepper...........slik våre forfedre gjorde det,; da møbler skulle vare et helt liv og litt til. ;)

    SvarSlett
  7. Slettvold sofa står øverst på min ønskeliste. Egentlig trenger hele stue mi en oppussing. Skulle gjerne fått flyttet Slettvolds møbler rett inn til meg (etter litt oppussing)

    Bente

    SvarSlett