Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 16. september 2011

Maratonhelg...

startet i går morges og med overnatting i Bergen
til i dag for så å stå opp kl. 03.55....

Det blei en enkel salat med blåskimmelost,
honningmarinerte valnøtter og hvitløksdressing
da jeg kom hjem....















Nå skal kroppen lades foran TV hjemme før jobbehelgen
fortsetter i morgen tidlig med charterflyvning tur/retur Split og
avsluttes søndag med charterflyvning tur/retur Rhodos....

                           GOD HELG!

8 kommentarer:

  1. Så med andre ord, du har full jobb helg foran deg...Lykke til ! Håper alt går knirkefritt !

    Har idag fått 2 par, som leier Villa'n vår, hvor den ene karen var "gammel" SAS flyer (kaptein) - han hadde maaange ganger flydd over Lago De Bolsena, og syntes det var såååå moro å endelig komme ned hit... artig ;)

    Ciao

    SvarSlett
  2. skal si du har tett arbeidsprogram !

    riktig god tur.. både hit og dit.. nyt kvelden : )

    SvarSlett
  3. God fredagskveld og jobbehelg til deg!
    Tenker på deg kvar gong det vert snakk om flyreiser her. Denne bloggverdenen er rar, hehe :) Mannen planlegg 50 årsdagen sin. Vi skal ut å reise i november. Forslaga varierer frå London, Kanariøyane og det hottaste akkurat no, er Barcelona. Men ingenting er bestillt enno ;)

    SvarSlett
  4. Sannelig er du stadig i farta..og i lufta;)
    Nyt kvelden!!

    SvarSlett
  5. Det ække mulig !!!

    Ja, det er mannen som nå skal kose seg en uke på Villa'n vår - så liten verden er...?

    Hehehe ;))

    SvarSlett
  6. PS, meg igjen...måtte fortelle min kjære om denne merkelig episoden her, og han sier: "Oddsen for det, er jo nano mikroskopisk" - og det var det jo...så rart, sitter her og gliser;)

    Helen

    SvarSlett
  7. Min flyskrekk-venninne tok mot til seg og dro til Samos nylig. 7 år siden sist, og da truet hun med å stikke ut øynene på flyvertinnen.
    Denne gang har hun blitt eldre, fått ny kjæreste og reiste med nytt håp om å takle dette bedre. Hun skrøt veldig av flyvertinnene, og de "reddet" turen for henne.
    Men hjemover måtte de uventet mellomlande i Danmark, og de hørte ikke hva flygeren sa i høyttaleren som grunn for det. Hun ba kjæresten finne ut hva dette var, men han prøvde å berolige henne. "Nå spør du, ellers drar jeg til deg!" var min venninnes kommentar. Til forskrekkelse for den ukjente sidemannen. Han husker nok turen, og det GIKK bra. Hun roet seg ned på egenhånd.

    SvarSlett
  8. Du imponerer meg de jobbehelgene dine, fru Tunheim. Mine jobbehelger hver 6.helg blir fislete i forhold.
    Godt å se du hygger deg med pit-stop med sushi og blåskimmelost innmellom slaga.

    SvarSlett