Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 30. september 2011

Lørdag ettermiddag.....

klokken er 17.15 og favoritt Cd`n er
satt på.....














G & T i glasset, kryssordet fra VG Helg er
oppslått, stearinlysene tent og ut fra kjøkkenet
strømmer aromaen fra kveldens middag....

Fred og lykke....


OOOpppps!!!!   Det var vist en drøm.....

Jeg har jobbehelg for tredje helg på rad og er
på hotell i Oslo. I morgen tidlig skal jeg fly
fra Oslo til Jordan og tilbake til Oslo igjen og overnatte
på hotellet til søndag. Jobb på søndag også og er
hjemme ved midnatt....

Åååå, nå lengter jeg etter en helt fri frihelg....

(Men, jeg har det jo litt godt også her på hotell-
rommet med pc og gullrekka på TV)

9 kommentarer:

  1. Morsomt skrevet...trakk på smilebåndet ;)
    Kos deg på hotell med gullrekke, den er på her i bakgrunnen også - spent på Skavlan ikveld ;)

    Ta bilder fra Jordan, da ....

    God kveld

    SvarSlett
  2. det er lov å drømme : )

    god vakt.. og god tur.. hvor du enn flyr : )

    SvarSlett
  3. nå så jeg det.. ny layout.. det ble flott : ))

    SvarSlett
  4. Du får vel snart langfri, når du har jobba så mykje :)
    God flytur, og eg tenker på deg no, når det nærmar seg ein ny flytur på meg ;)

    SvarSlett
  5. Håper du får deg litt fri snart.. Man kan ikke baaare jobbe..

    Heleneklem

    SvarSlett
  6. God tur. Og så er det rett på bursdagsfeiring mandag, var det sånn? Godt du er ung og sprek.

    SvarSlett
  7. God tur til Jordan..og kos deg med gullrekka;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. God tur til Jordan! Du kan godt ta litt bilder, om du rekker det.
    Må du huske på å ha litt fri og, ikkje bare jobbe helger..

    Ha ein flott tur! Og så fint det var blitt på sida di!

    Klem

    SvarSlett
  9. Et øyeblikk kjentes det ut som om vi hadde det ganske likt, men det har vi ikke likevel, for jeg er hjemme med fyr i ovnen, musikk på spilleren og om et øyeblikk noe rødt i glasset. Du får ha god tur til Jordan. Eks-piloten i SAS som nå er min kollega fløy avgårde til Oslo i helgen.. God tur til Jordan!

    SvarSlett