Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 26. august 2011

Nesten hele fredag i Tromsø....

og fristelser i lange baner.....































Nydelige klær og sko på m.a.s.....


















Europeisk marked som var kommet til Tromsø
med godterier, oster, pølser,skinker osv....


















Innbydende kaker på kafeen på Strandasenteret...



















Og ikke minst, den beste kaffe på Kaffebønna....

Mine kolleger og jeg har nå spist middag på Lotus og
er  klar for en god natts søvn foran en 12 timers tur i
morgen tidlig som går  tur/retur Kreta.


13 kommentarer:

  1. Dette så da virkelig fristende ut !
    Fine høstklær, kule skol, DE kakene - oh my god, som jeg fikk vann i munnen.

    Og du kjøpte ingenting...? wow....

    Da ønsker jeg den en god natts søvn, så du er skikkelig uthvilt og opplagt for en lang arbeidsdag imorgen, god helg ;))

    SvarSlett
  2. Så mye godt og fint ,hadde jeg vært der hadde jeg hatt Tromsø`s største kjøpetryne hehe.
    God helg Marit.

    SvarSlett
  3. Fine bilder av mange fristelser ;)
    Jeg sitter og ser på kampen Brann-Tromsø...og Brann leder 1-0..jippi!!
    Ønsker deg en fin kveld!:)

    SvarSlett
  4. Jeg har aldri vært i Tromsø, men ser frem til den dagen jeg kommer meg dit. Spennende!!!
    Også DE kakaene, da........sikle.
    God helg, god tur.

    SvarSlett
  5. K A K E N E !!!!! Trykkleif var innom en tur.

    SvarSlett
  6. : )) skulle visst det litt før !!

    Lotus.. der satt nok min datter også og spiste sushi sammen med sin far ;) Jordbærpikene er forøvrig en plass jeg styrer laaangt unna.. livsfarlig gode kaker der.. og ja, den beste kaffen er rett over torvet derfra..

    M.A.S og Møysalen oppe i Storgata er de beste butikkene !

    God tur i morgen !

    SvarSlett
  7. What a lovely time in Tromsø. We have been there many times on our way North aboard Splendour of the Seas. My husband was born in Tønsberg where we had a home until 2001.

    Thank you for stopping by my blog. I'm glad I have a chance to come and see yours. Yes, we are aware Erik is a Norwegian name. That was our requirement when we named him. ;) His full name is Idlebrook (kennel name) Bjorn Erik Evensen. So very Norwegian, right?

    Beste hilsen,
    Lois

    SvarSlett
  8. For noen fristelser både shopping og nytelser i form av kalorier. Håper vakten var fin og du får hentet deg inn mellom vaktene :-) God helg.

    Jeg er forresten i lesetørke, har du en god anbefaling tar jeg takknemlig i mot.

    SvarSlett
  9. Jobben din i SAS gir deg noen inspirerende pit-stop her og der ser jeg. Iallefall når man får noen timer til slike forlystelser som du beskriver. Tempting...

    SvarSlett
  10. Tromsø står helt klart på ønskelisten over besøgssteder. Yngstesønnen var meget begejstret da han var der. Kan godt se at der er noget at glæde sig til :-)
    Rigtig god tur til Kreta :-)

    SvarSlett
  11. Så flott beskrivelse av byen min :). Artig at du har koset deg slik. Selv synes jeg den kan bli kjedelig, men det er vel for man er vant.. Utpå høsten åpner nye kjøpesenter på Lagnes med mange nye butikker som ikke er her fra før. Det ser jeg frem til :).

    Lang arbeidsdag du har tatt fatt på. 12 timer er noe til tur. Blandt passasjerene har du noen av mine naboer. Ett par på tur nedover, ett annet par på retur :)

    SvarSlett
  12. Ser ut som det er fristelser i lange baner her, ja...!

    SvarSlett