Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 4. august 2011

En utfordring fra Studenten...

førte til nattbad på Orrestranda kl.23.15
i går kveld ..... 




Jeg kom hjem med tog fra Sørlandet  kl. 22.30 i går
kveld for å dra på jobb 05.15 i dag tidlig. Og der stod hun,
klar med utfordringen som jeg jo bare måtte ta...

Temperaturen ute var 20 grader og havet hadde minst like
mange. Det kjentes bare helt nydelig ut og skulle ønske vi
kunne badet lenger. Det jeg var mest redd for i mørket var
at det skulle være brennmaneter.....

Bildet har jeg brukt tidligere og er fra en sommerdag i 2004. Det
var for mørkt til at jeg fikk tatt noen bilder av nattbadet vårt.

Forøvrig er Orrestranda norges lengste strand iflg. Wikipedia



   

5 kommentarer:

  1. for en herlig utfordring : ))

    fin dag til deg !

    SvarSlett
  2. Klart du måtte ta den!
    Var nok forfriskende herlig tenker jeg =}
    Håper dagen din blir god!!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så sporty du er !!
    Tok utfordringe på strak arm - herlig.

    Men, uff..ikke mye søv på deg, før du skulle på jobb, igjen.....

    Ciao

    SvarSlett
  4. Ah! Det høyrdes deilig ut :)

    SvarSlett
  5. Det gjelder å gripe anledningene akkurat når de byr seg. Sove kan man gjøre til vinteren.

    Orrestranda likner på Borestranda. Jeg var der midt i juli. Nydelig sted det også. Fine bølger gjorde det attraktivt for surfere. Så kult ut.

    SvarSlett