Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 19. august 2011

Ålesund i dag.....

jobben (SAS) tok meg hit i går kveld....

Bilder fra Ålesund
Dette bildet av Ålesund er levert av TripAdvisor

Jeg bråvåknet i 8-tiden i hotellsengen av BRANNALARM !!!!
-heldigvis var den falsk...

Anyway, hotellfrokosten er god, byen nydelig og
sensommerværet vakkert så det er bare å komme
seg opp og ut....

I ettermiddag går ferden videre til Kristiansand og
der dropper jeg hotell. Mannen er på hytta og henter
meg på flyplassen. Jeg gleder meg til hyttetur, selv
om det bare er for 20 timer.....


7 kommentarer:

  1. huff.. dårlig start på dagen.. du får nyte byen og sommerværet : ) god reise videre og god helg : )

    SvarSlett
  2. Litt av en sjokkstart du fikk på dagen!
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  3. Å vakne til brannalarm er pyton!!!
    Men Ålesund er fint :)
    God tur vidare.
    20 timar hytte er bedre enn ingenting!

    SvarSlett
  4. Der var jeg i sommer,i Ålesund - jugendbyen.
    Besøkte Jugendsenteret og Fjellstua oppe på Aksla. Fantastisk utsikt!

    Nyt hyttedøgnet i Kristiansand :o)

    SvarSlett
  5. Skikkelig pangstart på dagen med andre ord!!
    I Ålesund har jeg ikke vært.Ser i hverfall flott ut.
    Ha det supert på hytta selv om det er bare for noen timer..
    Godklem..

    SvarSlett
  6. ikke noe hyggelig måte å våkne på..godt det var falsk alarm.:-) du farter rundt...ikke fått med meg hva du jobber med, men nå er det vel ikke noe dårlig stalltips å gjette at du flyr..)) kos å komme litt på hytta.:-) bare å nyte de timer du får.:-) klem

    SvarSlett
  7. Så godt at Ålesund ikke brandt.
    Nyt hytteturen med mannen de timene du har før neste tur.

    Bente

    SvarSlett