Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 22. juli 2011

Ut på tur....

i skogen kl.07.00 en sommermorgen gir
energi og sjelefred.....


















Jeg har startet oppladningen for jobbehelgen
som starter i morgentidlig  med vekkeklokken på
03.20.

Helgen innebærer flyvninger til Kreta, Kirkenes, Paris,
Oslo og Haugesund og med overnatting på de to siste
stedene. Det jeg får oppleve mest av er flyplasser og
veldig hyggelige passasjerer og så lørdagskveld Haugesund....

6 kommentarer:

  1. Med andre ord, en hektisk arbeidshelg !

    Drar selv på flytur imorgen, så kan du jo gjette hvor jeg skal...hehe


    Fint skogbildet !

    SvarSlett
  2. hei,
    åå så vakkert i skogen, nydelig å nyte sånne stille stunder,
    travel helg for deg,
    ha en nydelig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. For en nydelig start på dagen! =}
    Der skulle jeg også gjerne vært
    Jeg elsker skogen!
    Men vi bor altfor langt unna en!!

    Paris ja. Synd det er slutt på stoppene der.
    Det var så utrolig koselig, og med Frankrikes hyggeligste sjåfør! ;)

    Mannen har stand by på tredje (og siste) dagen nå - og har ikke blitt utkalt!
    Noe som har ført til at hele gangen (både oppe og nede) snart er ferdig malt!!
    Han har skrudd opp garderobeskap til tenåringen og i dag står det skoskap for tur! =}

    Jeg skal ha en dag alene i Trondheim by, og gleder meg stort!

    God helg!

    SvarSlett
  4. Skogen er lur å bruke..den er gratis og vaker og alltid litt forskjellig fra sist. Ha fin jobbehelg..jeg synes det hørtes slitsom ut! Fly forsiktig ;-)

    SvarSlett
  5. hei og takk for din skjønne kommentar inne hos meg.
    herlig å les om din oppkladning til jobbehelg.
    tror mange har noe å lære der..
    Forstår det slik at du er flyvertinne.
    Etter å ha flydd mye og langt i det siste har min mann og jeg snakket om dette yrket.Og vi er skjønt enig i at dere har en knallhard jobb. Hele tiden være på servicesiden med alle typer mennesker og utfordringer.Ansvaret dere har og ikke minst de trange forholdene dere jobber under.All honnør til dere!

    God fly klem fra meg:o)

    SvarSlett
  6. Høres ut som en god balanse med skogtur og jobb, landjord og luft, ro og røre.

    God helg ønskes deg, frue :o)

    SvarSlett