Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 10. juli 2011

Treningsleiren er igang....

med revisoren (som også er treningsinstruktør)
er det ikke fred å få.....


















Før frokost var det power walk langs strand-
promenaden, og etter noen timers soltilbedelse
var det på tide med en time Cross Training. En gal
svensk instruktør skrek at vi måtte hoppe høyere og
fortere og jeg har vel aldri vært så svett i hele mitt liv.
"Nu kjör vi!"



















Kveldens belønning var vert strevet og jeg
gleder meg til å prøve yogatimene.....

6 kommentarer:

  1. ler så jeg rister her : ))) den belønninga fortjente du : )) yoga tror jeg er godt for både kropp og sinn.. nyt resten av ferien !

    SvarSlett
  2. Det var en annerledes ferie. Tenk så godt det sikkert kjennes når du kommer hjem igjen! Stå på! ;-)

    SvarSlett
  3. Digg!
    Høres ut som en ferie i min ånd.

    Enjoy!

    SvarSlett
  4. Deilig når en er ferdig da. Sies det... ;-) Belønningen var ikke verst!

    SvarSlett
  5. Det høres deilig ut!
    Å på sin plass med belønning ;)

    SvarSlett
  6. Wow, ja, det var litt av en start på ferien !
    Sporty dere er -tror yoga er mer i min stil, hvis jeg skulle gjort noe som har med trening å gjør PÅ FERIEN min !! hehe -

    Kos dere videre - fortsetter dere sånn, blir det ihvertfall ingen feriekiloer som får lagt seg på midjen... ;))

    God sommer !

    Ciao

    SvarSlett