Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 11. juli 2011

Au,au,au...

nå har jeg vondt i legger og lår etter
gårsdagens treningsøkt, og vi som har
4 etasjer med trapper og har satt oss som
mål å ikke bruke heisen....














Etter morgenturen langs strandpromenaden har vi
tilbragtdet meste av dagen på hotellets poolterrasse,
delvis under parasollen....














Revisoren deltok på water aerobics og utfordrer meg til
å bli med ved neste anledning....Får se, får se....

I kveld deltok jeg på yogatimen og revisoren på
aerobics timen...Vi kommer til å komme hjem proppfulle
av energi etter dette aktive opplegget.

Og i morgen kan jeg høre Palma by roper på oss....

14 kommentarer:

  1. Åhhh, håper du viser ett innlegg fra Palma by !
    Hørt så mye fint om den, men ikke vært der selv.
    Kalles vist lille Barcelona, så det lover jo godt !

    God tur - og slit deg helt ut, husk du er PÅ FERIE - hehe ;))

    SvarSlett
  2. Vondt i brystet, svett i pannen, støl i ben og armer....
    Slike jenter det vil gamle Norge ha!

    SvarSlett
  3. Spreke damer på tur!
    Hadde vore kjekt med bilder frå Palma by, sidan eg har vore der også. Men det var før digitalfotoens tid, så eg har ikkje så mange bilder derifrå.

    SvarSlett
  4. jøsses - her er det virkelig lagt opp til aktivitetsferie skjønner jeg. Deilig!!...selv om det sikkert smerter litt og. Flotte omgivelser - så kose deg max
    Ha en flott uke!
    Bente

    SvarSlett
  5. Hvilken herlig flott ferie du er på! Her skulle jeg også vært..og hatt med noen som hadde drevet meg framover:O)
    Nyt ømme muskler, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar. Ja flott tur. Høres ut, og ser ut som du er på en flott tur selv :-)

    Ønsker deg en videre fin uke.
    Fin blogg du har foressten :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Kanskje du trenger en ferie etter denne turen?
    Hehehe...
    Men jeg syns det høres herlig ut!
    Vært godt å gjort noe lignende selv =}

    SvarSlett
  8. Høres kjekt ut, nyt det. Har hatt noen slike treningsturer(behandlinger) i Montenegro som varer i 4 uker, og da er det trening/behandling 5 dager i uken fra tidlig morgen til ettermiddag, slitsomt ja, men gjør godt. Vonde muskler sier at da er alt i orden, og helt normalt:-)
    Kos dere masse sammen.
    Klem

    SvarSlett
  9. Dere ligger ikke på latsiden. Men det er deilig med en aktiv ferie.
    Vi går alltid flere mil , når vi ferierer, og dropper taxi og transport. Her skal det oppleves!!
    Dere får jo pleiet musklene med is, god mat og skjønne omgivelser. Eia var vi der!

    SvarSlett
  10. Skal si dere har en sunn ferie!! Skulle tatt en treningsferie jeg også.....jeg går mine kilometer hver dag men det gir ingen styrke:))
    Nydelig plass dere er på:)
    Kos dere videre, ømme muskler går over:)

    SvarSlett
  11. Høres ut til å være en sunn og god ferie. Ja energien stiger med sundt kosthold og god mosjon, det har vi nok forstått de fleste av oss. Men det er ikke alltid så lett å komme i gang.. Jeg skulle nok også ha gjort mer ut av det, men har liksom unnskyldt meg med at daglige turer med hundene i hvertfall er noe..
    Kos dere videre med gode treningsøkter og deilige varme dager, ser helt alldeles nydelig ut!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  12. Tja, litt shopping i Palma gjør seg nok. Kna jo bare ikke komme unna det.
    Vannaerobics er gøy. Og hardt.

    SvarSlett
  13. For en nydelig ferie! Den smaker vel ekstra godt når den er så sunn? Dette hørtes ut som neste jentetur:-) Har du med nok lesestoff?

    SvarSlett
  14. skal si du får trimmet deg : )) håper turen til Palma var koselig !

    SvarSlett