Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 4. juni 2011

Turen til Hellas....

gikk riktig så fint med veldig hyggelige
passasjerer fra Bergensområdet og jeg skulle
ønsket at vi kunne blitt på Santorini en dag eller to....



















Men, det jeg hadde ønsket mest av alt er å
ha møtt igjen disse småjentene og guttene, som nå
er blitt voksne damer og menn.....

I kveld er det treff med klassen fra barne- og
ungdomsskolen (vi gikk sammen i 9 år) og med
paralellklassene fra ungdomsskolen. Her sitter jeg
og koper på et hotellrom i Bergen mens de andre
frisker opp gamle minner....

Det er også en del av jobben min, å takke nei til
ting jeg veldig, veldig gjerne ville ha deltatt på......

Jeg stikker ut og trøster meg med en softis jeg....

6 kommentarer:

  1. Så er vi litt "stuck" begge to. Du på jobb og jeg hjemme med aksjonerende ungdom som ikke vil på hyttetur......mens mannen er på hytteselskap i dag :-)

    SvarSlett
  2. Fysøøøøren - jeg føler med deg!!!!


    Klemmer ifra meg her i Syd!!

    SvarSlett
  3. skjønner både det ene og det andre ønsket, men det er vel ikke så enkelt å forklare resten av teamet at du bare stikker en tur på klassetreff eller blir igjen ett par dager i sol og varme : ))

    trøsteklæm fra regntunge Tromsø : )

    SvarSlett
  4. Det var dumt! Kanskje dere kan ha et treff igjen om kort tid? Hvis det var/er vellykket, så kanskje de har lyst til å treffes oftere? Koselig bilde.

    SvarSlett
  5. Uff, så leit da...men, sånt skjer noen ganger i livet....

    jeg syns nå du skulle trøste deg MYE mer enn med en soft is, her snakker vi høye sjokolade kaker som minste trøsten, spørr du meg ;)))

    Ha en fin dag, søte deg, uansett !!!

    Ciao fra meg som nå er på vei hjem til herlige norge...i bil...

    SvarSlett
  6. Ja, sann er det noen ganger. Ogsa for meg som er i utlandet skjer det ofte at det ikke passer at jeg drar 'hjem' nar det er slikt pa gang. Vel, vel, en annen gang!

    Haper softisen var god! Med eller uten sjokolade eller strossel?

    SvarSlett