Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 3. juni 2011

Jeg er nå i sommer Bergen.....

som er full av glade og sommeryre mennesker
som nyter solen og varmen som endelig er
kommet.....














og i morgen skal jeg ta noen av dem med til sydligere
strøk for mer varme og sol og ta meg dem som har vært
der hjem igjen...

Det blir ikke mye jeg får nyte den fine helgen siden jeg
ble kalt ut på jobb i dag tidlig og blir borte i tre dager,
men det kommer nok flere dager med sol og varme
utover sommeren....


GOD HELG

7 kommentarer:

  1. høres deilig ut.. her regner det.. riktig god tur sørover : )

    SvarSlett
  2. Oj oj, og så denne flotte helgen. Jaja du får leve på ferieminnene og så kommer det flere dager! trenger ikke syden nå;)

    SvarSlett
  3. Ja, dette fortjente vi virkelig! Begynte å kjenne meg skikkelig værsyk nå.

    SvarSlett
  4. ..."der har du det som fisken i vannet. Mørkt og kaldt og breiflabb overalt."

    God tur videre. Og tilbake.

    SvarSlett
  5. Ja, vi får inderlig håpe på flere av disse dagene :-) Fantastiske timer her etter jobb i dag, nyter kvelden med hvitvin og deilig sommervarme i utestuen. God tur, du får nyte når du er tilbake.

    SvarSlett
  6. Ja, det er lov å håpe på flere dager med sommer. Håper på det samme. I dag fikk jeg utlevert hjemmeeksamen og 5 minutter etter kom solen! :(

    SvarSlett
  7. Håper du koste deg i byen min,
    været var jo riktig sommerlig:)
    God tur videre!

    SvarSlett