Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 2. juni 2011

2 uker bortreist....

og hagen gror over....














Mellom disse to buskene skal det være en åpning
til nedre del av hagen, plenen er 15 cm høy,bærbuskene
har fått utøy, rosene lus og klematisen ligger i en
klump på bakken....



















Jeg hadde telefonvakt på flyplassen i dag
fra 06.00 til 10.00. Jeg fikk ingen jobb og
kjørte hjem og laget meg grove lapper siden
kjøkkenet er relativt tomt etter ferien....


















Varme med godt smør, brunost og Nespresso-
kaffe....

Nå er jeg klar til å ta fatt på hagen !!!!!

(Mannen visste nok hva han gjorde da han
ville bli på hytta noen dager til, luringen!)

7 kommentarer:

  1. Herlig med lapper. her er dårlig vær så det erikke noe hagevær og det gror over her også. Bedre å sitte inne og kose seg. :))

    SvarSlett
  2. Det veks og gror hos deg! Her er så surt og kaldt at ingenting gror, bortsett frå ugraset i blomsterbedet, som veks over dei stakkars sommarblomstrane!
    Mannen kjem vel ilande heim no når han les bloggen dein ;)
    Lykke til med hagearbeidet!

    SvarSlett
  3. her er det sa tort, sa tort. Trenger regn sa det kan gronnes litt for plenen er et stakkars skue...

    lykke til i hagen!

    SvarSlett
  4. Og så er det meldt fiiiint vær så i morgen kan du nyyyyyte Hagen......hvis du ikke skal på jobb :)

    SvarSlett
  5. au.. klematisen berger du lett men utløyet forgår ikke så lett.. jeg prøvde med melk på rosene i DK.. det holdt de vekk en stund.. skal sikkert gjøres i flere omganger.. blir hvite flekker på bladene når det tørker men heller det !

    skulle gjerne hjulpet deg med hagen men sitter litt langt unna : ) lykke til !

    SvarSlett
  6. I think you must be getting much more rain than I am here. It is so hot and dry here that nothing is growing in my garden!

    SvarSlett
  7. Godt å se det gror flere steder i landet:O)
    Nyt hagelivet, klem fra meg;)

    SvarSlett