Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 14. mai 2011

STOPP.....

uvettig bruk av "knappe" politiressurser.....










Jeg leser i avisen at politiet hadde kontroll ved
et veikryss på "landet" med STOP skilt kl.05.00
og finner ut at 8 av 11 ikke stopper  og gir hver
av dem 5200 kr i bot....

Sansynligvis så var det ikke flere enn de 11 billistene
der mellom 05.00 og 06.00 om morgenen, så faren
for kollisjon var nok ikke overhengende stor.

Lurer på hvor knappe politiressursene egentlig er
når de blir brukt på denne måten.....

5 kommentarer:

  1. Man kan virkelig lure; av og til henger ikke ting på greip, den venstre hånda vet ikke hva den høyre gjør...
    Artig innlegg under her:O))
    Kos deg i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. De hadde vel fått i oppdrag å få inn litt cash til den allerede "store kassa" Norge har...!

    Jeg ville heller ikke stoppet for STOPP skilt fem om morningen med NULL biler i sikte....HALLO?!?!..noe så dumt.

    Burde vel stregnt tatt stått der kl. 17.00 - da kanskje er det noen som er på vei hjem fra jobb...

    God helg ;)

    SvarSlett
  3. Tullete greier! Man kan noen ganger lure på hvorfor ressursene blir satt inn på denne måten! Akkurat nå er jeg på hytten i herlig solskinn, langt unna bil og stoppskilt:)
    God helg:)

    SvarSlett
  4. Dette føyer seg i rekken av flere unødvendige kontroller. Kontroll for syklister med hjelm, syklister som sykler på rødt osv. Skulle brukt ressursene til å forebygge kriminalitet og oppløse alvorlige saker !

    Et lite boktips : Jeg fattter ikke hvordan hun får det til. (Allison Pearson)

    Ha en nydelig søndag.

    SvarSlett
  5. de har vel heller fått kniven på strupen for å vise til resultater på statistikken ; )

    kos dæ med søndagskvelden : )

    SvarSlett