Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 29. mai 2011

Late dager på hytta...

en vårferie fylt med regn og vind....















og i dag tok vi turen til Sørlandets kunstmuseum....


















det var kun denne utstillingen som var åpen,
resten av museet var under oppussing...















det var få, men stilige bilder...

Kunstneren har tatt to like bilder med få sekunders
mellomrom og får to ulike uttrykk. Her kan en se
skyformasjonen er lik, men bølgene ulike...

7 kommentarer:

  1. bølger er facinerende og mektige !

    liker også å se utstillinger.. ikke alt jeg forstår men det gjør neppe andre heller : )

    du får nyte den nymalte loftsstuen med et glass og en god bok : )

    SvarSlett
  2. Har tenkt å få med meg denne. Ha en fortsatt god ferie!

    SvarSlett
  3. Sa kos a ga pa museum. Jeg jobber rett ovenfor et av byens storste museumer, men bruker forst og fremst kafeen der mest. Innimellom nar de har spesialutstillinger sa prover jeg a fa de med meg i lunsjpausen, men jeg tenker stadig pa at jeg bor ta meg en tur oftere!

    SvarSlett
  4. Sikkert deilig med litt ferie - uansett vær, og utstillingen ser ut til å ha vært verd besøket. Flotte bilder.
    Ha en fin fin uke
    Bente

    SvarSlett
  5. Hei, jeg har lagt inn loggin på bloggen, så hvis du leser den kan sende meg en mail på libbeo@gmail.com så sender jeg deg invitasjon. Line.

    SvarSlett
  6. Så deilig med late dager på hytta !

    En liten ferie kommer alltids godt med, nyyyyt videre ;)

    Får håpe været blir bedre og solen kommer å varmer deg ;)

    Ciao

    SvarSlett
  7. Så fine de bildene var, da! Fascinerende med bølger mot land.

    SvarSlett