Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 23. mai 2011

Henrik Langelands bok...

Francis Meyers lidenskap.....















Det er bare å stikke på biblioteket og låne
og du har mange timers leselykke i vente....

På baksiden av boken står det;

Den 53-årige literaturprofessoren Francis Meyer
tror han lever godt med sitt aleneliv, helt til han en
dag- på første forelesningsrad- oppdager Nadia
Reza Lindtner. Hun er 26 år gammel, norsk-iransk
masterstudent, og hun vil ha ham som veileder.

Samtidig blir Francis trukket inn i det besynderlige
funnet av et 300 år gammelt Petter Dass- manuskript-
som raskt skal vise seg å romme mer enn noen aner.

6 kommentarer:

  1. har falt helt av leselysten.. men den pleier å komme tilbake på høsten : )

    SvarSlett
  2. Har lest en bok tidligere av denne forfatteren - men i farten husker jeg ikke hva den heter...?

    Liker å finne bokstips på blogger, og du er alltid så flink å komme med bra tips, takk ;))

    Skal legg meg nå - natti !!

    SvarSlett
  3. Denne har jeg også lest den er kjempebra!
    Den rommer mye av alle sjanger og er spennende samtidig som den er opplysende i kiust og historie.

    SvarSlett
  4. Nå greide du å få meg interessert!
    Har vært på leting etter god litteratur nå, ettersom regnværet ikke ser ut til å ta slutt her i Bergen.

    Har fulgt med på Anonym og lest hans siste bok som jeg anbefaler sterkt, syns bare slutten var litt søkt.
    Ser etter noe helt annet nå.
    Innrømmer at jeg ble litt skuffet i dag da Anonym skulle avsløres med brask og bram, og inn kommer en grå, anonym, halvgammel mann med et navn ingen hadde hørt før!
    Men etter å ha tenkt meg om, innser jeg at det er ganske genialt at Anonym er en anonym mann ved navn Per Kristiansen :)!

    SvarSlett
  5. Enig, dette er en kjempebra bok!! :-)

    SvarSlett