Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 13. mai 2011

Endelig....

er mannen hjemme igjen etter nesten en
uke på hytta....













Jeg har jo måttet gjøre alt i A/S hjemmet 
selv og det er jeg jo ikke vant til ;)

- lage middag
- handle
- ta inn post
- betale regninger
- klippe plenen
- vanne blomstene ute og inne
- støvsuge
- tørke støv
- vaske klær
- fylle bensin
- koke kaffe
- re opp sengen
- og i tillegg må jeg jo på jobb

Jammen godt han er hjemme igjen : )

12 kommentarer:

  1. Godt du har fått`n hemmat att:)
    Det høres ut som han skjemmer deg bort..og sånt
    liker vi.!!!
    God helg!!

    SvarSlett
  2. å dæken : ))) vet ikke om jeg skal synes synd i deg.. eller ham : ))))

    ha en herlig kveld : ))

    SvarSlett
  3. Ha, ha! Godt at din hot chef er heime att ;)

    SvarSlett
  4. Herlig bilde, hvor tar du det fra??
    Bente

    SvarSlett
  5. Hei Bente. Jeg husker ikke hvor jeg fant det for det er så lenge siden jeg lastet det ned, men tror det var på en nettside som selger kort.

    SvarSlett
  6. Så pleie du au laga 17.mai kake, og den er alltid god....

    SvarSlett
  7. Det blir ingen kake med meg denne 17.mai...jeg drar på jobb kl.08.00 og kommer hjem den 18.mai, men hvem vet hva mannen byr på????

    SvarSlett
  8. Hmmm, mannen min er bortreist noen dager, og jeg synes jeg har MINDRE å gjøre nå mens han er borte. Begynner å få en mistanke om at jeg har gjort noe feil et sted.....

    SvarSlett
  9. Godt at du har fått nest-sjefen hjem igjen;)
    De er jammen god å ha, disse gubbene våre:)
    Ha en flott helg, klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Hahaha - herlig -

    ...skjønner nå jeg har blitt lurt, listen er det jeg gjør til vanlig, med untak av å klippe plenen og gudskjelov fyller søte italienere opp bensin tanken min her i Italia....;) Hahaha

    God helg og kos deg med MANNEN hjemme !

    SvarSlett
  11. Hahaha, kan eg senda mannen min på opplæring?

    SvarSlett