Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 2. april 2011

Mannen stiller opp....

med ost og god vin på lørdagskvelden når jeg
kommer hjem etter endt arbeidsdag.....



Jeg dro fra Harstad og ned til Oslo, opp
til Trondheim og humpet meg avgårde i den stive
kulingen og regnet ned til Ålesund, Bergen og så
til Stavanger.

Og da jeg åpnet flydøren der luktet
det vår (dvs. dritt) og jeg må innrømme at jeg liker
lukten, for det gir så gode assosiasjoner om vår...

9 kommentarer:

  1. Gleder meg masse til VÅR, om så den lukta .. bare det smelter her oppe.
    Ha en flott lørdagskveld

    SvarSlett
  2. Skikkeig fraulukt er et sikkert vårtegn:O))
    Godt du fikk ost og vin;)
    Kos deg resten av helga!

    SvarSlett
  3. melkeruta med andre ord : ) vær glad du ikke bor i Danmark.. vårlukta der er alt annet en god : ))

    regner med det var godt å komme hjem og at maten smakte : ))

    SvarSlett
  4. Gjødsellukta fra alle gårdene rundt her er heller ikke særlig god, men når den kommer, så vet vi at det er vår og da er det bare glede....

    SvarSlett
  5. Deilig med ost og vin!
    Herlig med våren, ..idag har vi flott vårvær her i Bergen!
    Ha en flott søndag, klem:)

    SvarSlett
  6. Det var dejligt at du kom hjem til våren - her er der med ét slag blevet vår, og vi havde 18 grader i går. Det dufter på en helt anden måde nu, når man går tur.
    Ønsker dig en rigtig fin søndag, fru Tunheim.

    SvarSlett
  7. herlig kommentar !! takk : )

    hadde selv nettbutikk og gårdsbutikk i 3 år.. i løpet av vårt første år startet det 78 nettbutikker her og i Sverige.. det var jobbing 24/7.. gikk på helsa løs men, jeg fikk meg aldri til å bruke bloggvenner for å reklamere.. i dag er det en selvfølge ellers overlever de ikke...

    ha en strålende dag.. og ja.. livet er som en berg og dalbane.. deilig, hvordan skal vi ellers få det til å kile i magen ; )

    SvarSlett
  8. Jeg har også en mann som stiller opp med allverdens godmat, når jeg kommer hjem fra jobb.....omtrent hver dag, faktisk.
    Og så fyller han opp vinstativet mitt......jeg ser nå at det trengs påfyll der nå! :)

    SvarSlett
  9. Wow, det får'n si...innom maaange byer på din jobbdag idag, så hyggelig at mannen stiller opp;)

    Ciao

    SvarSlett