Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 5. april 2011

Lykkeprosjektet...

er ferdiglest og jeg trenger en ny bok...



Gretchen Rubin bor i NewYork med mann
og to barn. Hun har et godt liv, men starter
et personlig lykkeprosjekt for å finne
ut om hun kan bli et bedre og lykkeligere
menneske...

Tror jeg inviterer mannen med til biblioteket
i pøsregnet for å låne ny bok og samtidig kan
vi drikke kaffe og spise kake på den nye og
kjekke kafeen der....

10 kommentarer:

  1. pleier ofte å benytte meg av biblioteket.. kan sitte der noen timer med håndarbeid og lytte til lydbøker eller musikk.. hjemme er det mindre ro til slikt : ))

    ha en koselig dag..

    SvarSlett
  2. Takk for tips av bok, jeg er snart ferdig med bunken og trenger nye.
    Kos dere på biblioteket :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for boktips!
    Jeg holder på å lese Rebecca, en klassiker blant underholdningsromaner..anbefales:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Tak for anbefalingen af bogen! Jeg ved ikke noget bedre end en udflugt til vores bibliotek og at gå og finde bøger - men vi har desværre ikke en café, som I har :-)
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlett
  5. Bibloteket er rene skattekista.
    Har prøvd meg på lydbøker i det siste, da kan man male, strikke og div annet forefallende.
    Hadde du lest Potensgiverne eller Pippa Lee`s hemmelige liv? Herlig humor.
    Jørn Lier Horst sine bøker er gode.
    Hører Nattmannen nå, Bunnfall og Når havet stilner er favoritter, men alle hans bøker anbefales.
    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  6. Hores ut som en god plan. jeg har provd meg pa lydboker, men faller dessverre i sovn av dem!

    SvarSlett
  7. Takk for tips, den har jeg ikke lest. Samler meg opp noen tips til påske. Da skal jeg endelig prøve å sitte litt å lese også. :) Gleder meg.

    Ønsker deg en glad tirsdag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  8. Sett flere lese denne:)
    Kos dere!!

    SvarSlett
  9. Ser ut til at den boken falt i smak! Jeg har en liten utfordring på siden min, tar du den? ;-) Klem Ida

    SvarSlett
  10. Takk takk, jeg overlevde i dag å. Ikke bare når man er i sin beste alder og skal bevise at dette ikke er noe hider :-) Har aldri prøvd yoga, men ser spennende ut. Deilig og få beveget seg og ut med noe energi.

    SvarSlett