Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 10. april 2011

Jeg tester.....

for jeg har problemer. Når jeg har lastet opp bilder og skrivet tekst, og så publiserer, så har teksten flyttet på seg. Linjeskiftet blir ikke der jeg har plasert det.....
Bildet ilustrerer noe jeg gleder meg til Det blei sånn for noen dager siden... Har du det problemet eller vet du hva jeg gjør galt? Og når jeg går inn for å redigere etter at innlegget er publisert, ja så har bilde og tekst plasert seg der det vil med kjempestor linjeavstand her nedenfor bildet eller er alt sammenklemt.... For å få det til å bli brukbart, må jeg inn på HTML for å redigere, og der kan jeg egentlig veldig lite... It makes me CRAZY........

10 kommentarer:

  1. Last ned Windows Live Writer, og lag innleggene der.

    SvarSlett
  2. det jeg har begynt å gjøre som jeg synes hjelper litt
    er å laste inn bildene først og så
    skrive..
    men ikke 100% det heller.
    takk for tips om malorca. ikke et dumt tips det nei

    SvarSlett
  3. Heisan Tovepia

    Nå har jeg lastet ned Windows Live Writer og skal teste det ut. Takk for tips

    SvarSlett
  4. Skriver også i Windows Live Writer og synes det fungerer fint. Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Dette har jeg også hatt litt problemer med, må vel bare henge på her og laste ned jeg og.. ikke artig å publisere og så er deling av settninger og avsnitt helt karamba..

    SvarSlett
  6. Jeg er jo ny blogger og har også haft nogle startvanskeligheder men jeg synes det fungerer bedst at lægge billederne ind først og så gå lidt ned og skrive under billedet...

    SvarSlett
  7. ja, legg inn bildet først og så tekst.. og midtstill bildet før du begynne å skrive.. det må jeg, ellers funker det ikke..

    still kursor foran bildet.. streken som blinker.. trykk to ganger på retur/linjeskift da har du plass over bildet for å skrive.

    du kan også holde nede skift-knappen mens du trykker retur/linjeskift. da skal det bli rett linjeavstand..

    vet ikke om du har gammel eller ny redigering i blogger.. det er stor forskjell..

    håper du skjønte dette.. er ei kløne med beskrivelse.. det kan også være et problem i blogger generellt.. fikk ikke lagt inn kommentarer hverken lørdag eller søndag hos enkelte..

    lykke til!

    SvarSlett
  8. Jeg håber de gode råd herover hjælper dig.
    Jeg gør selv noget andet: uploader mine billeder til Tinypic, og jeg har ikke det problem, I har.
    Held og lykke! Og en god mandag til dig.

    SvarSlett
  9. kjempeirriterende !! og det skal være unødvendig å jobbe i HTML.. håper det retter seg !!

    SvarSlett
  10. Har ogsa hatt endel slike problemer og har funnet ut at det beste er om jeg legger inn bildet forst. Ellers blir det bare rot og skrift storrelser endrer seg av seg selv, selv midt i et innlegg. Skal ogsa prove Windows Live Writer!

    SvarSlett