Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 15. april 2011

Dagens gjøremål i Trondheim....

var ikke særlig fantasifulle....

Først litt God morgen Norge og så et program på
nett-tv som jeg ikke hadde fått sett tidligere...




















Rosa bringebærmuffins som ikke smakte noen verdens
ting på Fairytale, men flotte var de og bildet blei dårlig...




















Jeg gikk på kino for å se Vann til elefantene og
filmen var like kjekk som boken.....

Deilig temperatur i Trondheim i dag og jeg har ruslet
litt gatelangs i vårvært og bare sett på bylivet.

Nå blir det litt lesing i boken og litt TV for å være
å være klar til en lang arbeidsdag til sydligere strøk
i morgen......og jeg skal jobbe hele helgen frem til
tirsdag og så blir det tretten dager fri...gleder meg!!!!

8 kommentarer:

  1. God fri når den tid kjem, og god tur til sydlegare strøk!

    SvarSlett
  2. Da var du i byen;) Ikke så ille vær i dag, men vi venter på sola.
    Sannelig har du travle dager, men det blir jo fridager av det også, og det er vel fortjent!
    Kos deg...antagelig på hotellrommet..klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Sprek og aktiv dame, du! God tur, og god ferie
    :-)

    SvarSlett
  4. Deilig med slike dager! Nyt kvelden!

    SvarSlett
  5. Fint å få seg en bytur i fin været mellom reisene. kakene ser deilig ut. :))

    SvarSlett
  6. Du har virkelig noe å se frem til,
    med tretten dager fri! Juhu! =}

    Ønsker deg en gooooooooood tur imorgen!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk Thing, jeg skal ta godt vare på mannen din...så får du holde fortet men han er borte. God helg.

    SvarSlett
  8. Har også vært og sett Vann til elefantene i dag. Likte boka veldig godt, men syns det var fælt å se hvordan Rosie ble behandlet, så konklusjonen blir som den nesten alltid blir; boka er bedre enn filmen!

    SvarSlett