Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 12. april 2011

Dagen i dag....

Har potensiale til å bli en god dag....














  • to siste ukers redigeringsproblem er løst....
  • det er vår og været greit nok....
  • jeg våknet frisk og rask etter 7 timers dyp søvn....
  • badevekten var snill.....
  • hele familien er friske og raske.....
  • jeg har fri fra jobb og kan disponere dagen fritt....
  • jeg skal på yoga i ettermiddag....
  • jeg skal ut på tur i skogen i nyinnkjøpte sko.....
  • jeg skal besøke min gamle far og tilby min hjelp...
  • middagen står klar i kjøleskapet til å spises etter yoga....
  • jeg skal se på NRK2 fra 22.10 til 23.00....
  • jeg skal ta imot det som måtte dukke opp underveis....
HA EN GOD DAG

16 kommentarer:

  1. aj for deilig dag : )) nyt den !!

    SvarSlett
  2. Det hortes perfekt ut! ;-)

    Selvsagt er det et Explorer problem! Det burde jeg tenkt pa!!! Jeg redigerer bl.a. var forskningsgruppes websider og bruker da alltid Firefox fordi Explorer er for tungvint/lager problemer/er sen. Godt du fant ut av det!

    nyt dagen!!

    SvarSlett
  3. Høres deilig ut med tur og yoga. Nå må jeg sjekke hva du skal se på..
    Ha en fin dag.

    Bente

    SvarSlett
  4. Det høres ut som en god dag! :)

    SvarSlett
  5. Hvor lyder det dejligt:-) ha en rigtig god dag.

    SvarSlett
  6. Høres deilig ut... Kos deg! =}

    SvarSlett
  7. Høres ut som den perfekte dag!!..og at badevekta var snill også, det er et absolutt pluss:O))

    SvarSlett
  8. Ser ut til at du har det bra;-) Kos deg videre! Klem Ida

    SvarSlett
  9. Nå er det ettermiddag, og jeg håper dagen ble som du ønsket. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  10. Så langt har dagen min absolutt innfridd....en og en halv time i skogen, fikk hjulpet far med masse ting, utfordrende yoga (lurer på om jeg kommer utav sengen i morgen tidlig), kjempegod hjemmelaget indisk middag og nå, nylagd kaffe...fortsatt frisk og rask og full av energi. Kvelden lover også bra.

    SvarSlett
  11. Etter denne listen å lese, lå alt til rette for en FIN DAG ! Da håper jeg det ble akkurat det?

    Hatt en fin dag i Italia, også ;)

    Ciao

    SvarSlett
  12. Ligner på dentista ! :)

    SvarSlett
  13. Ja det høres ut som en riktig god dag:)
    Klem fra marilyn

    SvarSlett
  14. Hei Jorunn.

    Ja, bakgrunnsfargen er lik, men innholdet er totalt forskjellig.....

    SvarSlett
  15. Hei.
    Takk for koselig kommentar hos meg.
    Har sittet å sett litt igjennom bloggen din, og ble ganske inponert over hvor kreativ du er på kjøkkenet. kjempemasse flotte oppskrifter som jeg har lyst til å prøve meg på.
    Slenger meg på som følger hos deg.
    Ha en god dag :o)

    SvarSlett