Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 14. april 2011

Biler....

har vi prøvekjørt i dag....














Tror jeg likte best denne her....

Jeg klarer ikke å bli interessert og engasjert i biler, men
fargevalget vil jeg ha en mening om. Og det jeg ikke kan
fatte og begripe, er hvorfor en må betale i dyre dommer
dersom en vil ha litt lyst og lett interiør i steden for svart
som tydeligvis alltid er standard.

Det kunne jo vært to alternativer, et svart og et litt lysere til
samme pris.....for ny bil er dyrt uansett......

6 kommentarer:

  1. Helt enig - jeg har null interesse for biler. De er kun et middel til a frakte meg fra a til b. Men det var da utrolig kjipt at de tar mere for lyst interior? Kan det ha noe med materialet a gjore?

    lykke til med valget!

    SvarSlett
  2. Lykke til med nykjøp av bil. Jeg bestemmer fargen utvendig, ellers bryr jeg meg katta:O))

    SvarSlett
  3. jeg er helt enig med deg.. problemet er at Staten stikker av med nærmere 60 % av det du betaler.. lyse trekk er luksus.. har med innfarging å gjøre.. både på tekstil og skinn.. sier ho som har vært 26 år i bilbransjen ;)

    lykke til.. franskmannen er ikke det dummeste valget !

    SvarSlett
  4. Valgte feil selv... tok tilslutt mørkt iteriør, og angret meg siden... ALT syns jo!!! Nei, velg deg farger etter hjertet, og ikke vær for redd for å velge lyst inni:-) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Oj, den så fin ut. Har du prøvd Subaru Forester? DET er verdens deiligste bil å kjøre......

    SvarSlett
  6. Åhh, så morsomt !
    Må nok innrømme at det der synes jeg er moro, vi kan diskutere i evigheter...bare venter at mannens bil først skal bli solgt, FØR ny kan kjøpes her i Italia.

    Ikke prøvd denne her, da franske ikke er helt min favoritt...og kjedelig hadde det vært hvis vi alle hadde lik bil;)

    Lykke til uansett hva det blir, og håper du får fargen DU VIL HA !

    Forresten, tusen takk for boktips
    til påske ;))

    Natti

    SvarSlett