Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 24. mars 2011

Mannen i huset....

elsker fly og å fly....

(Jeg ser han mimrer seg bort til svunne tider i jagerfly
når han ser de norske F16 på vei til Libya
rulle over tv-skjermen)



Denne kopien av en Sopwith Camel fra Reviera Maison
har fått plass på hytta...

Jeg måtte reise hjem i dag (mannen blir igjen) siden jobben
kaller i morgen tidlig. Først med en tur til Oslo
og så til London og hjem igjen. Men før det, blir det
yoga i kveld :)

Vi bor jammen i kontrastenes land. Jeg reiste fra
Sørlandet i 14 grader og sol og drøye tre timer senere,
var jeg hjemme i 8 grader og overskyet.

Jeg hørte på NRK Norgesglasset i bilen og
der ringte folk inn og fortalte om været der de bor.
På Sør-og østlandet er det strålende flott vårvær mens
nordover blir folk noen steder bedt om å holde seg
innendørs pga. uvær...

8 kommentarer:

  1. Best å holde seg på Sørlandet... ;) Flott fly! Kanskje jeg må en tur på Annekset neste gang jeg er i byen? Vært der? Samme gaten som Drømmeplassen... Bare synd man ikke kommer inn m barnevogn på Annekset...

    SvarSlett
  2. Ja, jeg må alltid innom Annekset og Hansen &Co når jeg er i byen...Jeg ser at barnevogner er litt vanskelig på Annekset..

    SvarSlett
  3. Får ta med meg "anstand"... :)

    SvarSlett
  4. Det skal komme til Oslo i helgen sies det...*sukk*

    SvarSlett
  5. Ja,huttetu!
    Her er det skikkelig møkkavær!
    Ikke mye vårfornemmelser i lufta:)
    Ha en fin kveld og god tur i morgen!
    Klem.

    SvarSlett
  6. Ja, gjett om her er uvær i nord, snestorm, stengte veier og fly som kommer og går i mellom "slagene".

    Hilsen Hilde, bakkeansatt EVE

    SvarSlett
  7. ja, vær er det eneste vi har nok av her i øyeblikket :)

    rart med det.. jeg har jobbet som innkjøper i Lufttransport og følger alltid med når luftambulansen flyr over : )

    God tur i morgen !

    SvarSlett
  8. Ja her er det et forferdelig vær..
    Håper bare de kommer seg på bakken her i uværet...

    De er allerede forsinket pga denne karen her
    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4071983.ece

    Nice... hehe..

    Utrolig flott fly forresten! :)

    SvarSlett