Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 20. mars 2011

Hengende høns...

skulle jeg lage etter inspirajon
fra flinke Hannemor....



Jeg er jo litt som Pippi; "Det har jeg aldri prøvd før
så det tror jeg sikkert at jeg kan klare"

Jeg har nå erfart at er det lurt å holde orden på
restegarn som kan toves og det som ikke kan
toves....;)

Ellers så har jeg telefonvakt hele helgen. Jeg fikk
ingen telefonoppringing i går og skulle akkurat
skrive at jeg X fingrene for i dag, men nå ringer
telefonen gitt og jeg må ut å fly en tur ......

Ciao....ha en fin søndag !!!!

9 kommentarer:

  1. Flinke Fru Tunheim, tror sikkert jeg gjorde samme feilen første gangen jeg strikka disse hønsene, thihiiii..
    Syns du har vært flink jeg.
    Ha en super søndag, klem fra nord.

    SvarSlett
  2. Sjarmerende høns!:)
    Synes de var fine, jeg!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. de ble jo bare super kule likevel! noen øyne og et personlig nebb så er de påsken tøffeste :-) Håper du kan hjelpe med litt råd på min blogg i dag, tror du gir gode råd på champagnelunsjer :-)

    SvarSlett
  4. veldig sant!! .. det var en som var mer enn frustrert over å ikke kunne løfte en finger !!

    håper det var en god tur.. hvor du enn havnet i dag :) fortsatt god søndag :)

    SvarSlett
  5. Hærlige høns!! De der må jo kunne brukes til grytekluter også, om man bruker bomullsgarn? Gøy med sånn kreative påfunn:-) Klem Ida

    SvarSlett
  6. Skjønne høns, syntes du er flink:)
    Ha en fin uke.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Dette var kule høner ! :-) Bare man er kreativ og som pippi ! Lørdagslunjsen så fortreffelig ut. Ha en fin uke :_)

    Er i gang med å lese Potensgiverne. virker bra. Leste nettopp ut en annen spesiell, men treffende bok.

    SvarSlett