Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 7. mars 2011

Dieselfylling...

kan noen ganger være til stor
frustrasjon....



Når det er flere biler i kø for å tanke,
kan ikke den som da er ferdig med tankingen
flytte bilen før en går inn i butikken for å
handle, slik at de i køen kan komme frem til pumpa?

Neida, den som er ferdig rusler inn i butikken
der det allerede er kø foran kassen, og når
vedkommende endelig kommer ut igjen er det både
med pølse, kaffe, chips og cola i hendene....

5 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen...hehe
    Deilig i Italia, her er det fremdeles "så gammeldags" at du sitter bare i bilen din, så kommer en hyggelig kar å fyller opp tanken din!

    Men, så er det vel også litt flere millioner mennesker her, enn i Norges land..og her (italia) prøver man vel å ha arbeid til alle...

    Og jeg liker denne ordningen GODT!

    SvarSlett
  2. nei hvorfor i allverden skulle noen komme på den tanken ?? de klarer knapt å bruke blinklys i trafikken.. for de vet jo hvor de skal.. men trenger vi å vite det ??

    skjønner frustrasjonen : ) jeg betaler alltid med kort ved pumpa så slipper jeg å gå inn.. og jeg kjøre helt opp i støtfangeren på bilen foran bare for å liksom si " glem pølsa, jeg har det travelt" :)

    god mandag til deg !

    SvarSlett
  3. Først meg selv, så meg selv! Det er desverre en kjent tankegang for mange mennesker. Bare de selv blir servert liksom.

    Og enda verre - de ansatte på bensinstasjon har mer peiling på pølser enn ting til bil..

    SvarSlett
  4. Huff, ja. Velkjent det der...

    SvarSlett
  5. Det er vel samme type mennesker som parkerer på "handicap" for de "skal bare"....

    SvarSlett