Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 26. mars 2011

Det gjør noe med oss....

når solen skinner og det er vår.....



På formiddagsturen min i skogen i dag møtte jeg mange
ute på tur. Noen gikk, andre syklet, noen rastet med mat-
pakke og Thermos og noen foreldre forberedte konku-
ranseløp i skogen for sine håpefulle.....



Krokusen blomstrer der det er lunt og solfullt...



Vi blir rett og slett lettere til sinns og i bedre
humør (i alle fall jeg) av den vakre og deilige vårsola
som bringer så mange forventninger.....

11 kommentarer:

  1. ja du he nok kost deg i det fina veret. Heilt nydeleg dag. Det blei 4,3mil på sykkelen for meg. Fine tur det og.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder:)
    Ja, her har det også vært sol i dag!
    Er så herlig!

    SvarSlett
  3. Sååå utrolig sant som det er sagt!!! Jeg syns det blir bare sterkere og sterkere for hvert år!!!

    Klem...

    SvarSlett
  4. så sant så sant så sant!

    SvarSlett
  5. slike syn er manna fra himmelen ! .. store kontraster til det jeg sitter i nå :)

    ha en trivelig kveld :)

    SvarSlett
  6. Så hjertens enig; vi trenger virkelig dette nå!

    SvarSlett
  7. Takk for besøket Fru Tunheim! Det er bestandig spennende med nye gjester. Om jeg hadde hatt nøkkel til denne porten, så hadde jeg invitert alle som kommenterer posten i dag :-)

    Ser at du har fått vår der du bor. Herlige bilder! Etter over 5 måneders vinter, har jeg nesten glemt hvordan det kan se ut om våren... Her hos meg er det hvitt og i kveld har det blåst kraftig. Ikke mye som minner om vår. Men den kommer nok, i år også!

    Ønsker deg en fin søndag og velkommen tilbake på besøk.

    SvarSlett
  8. Sol og lyse dager gjør en helt klart lettere til sinns og føtter :-) Nydelige bilder. I går var det en skarp vind/kulde i hovedstaden, men så fin sol at man måtte ut :-)

    God søndag.

    SvarSlett
  9. Helt enig!
    Utrolig flotte bilder :)
    Her er det meldt sol fra torsdag av
    og jeg har nedtelling!

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder med håp om vår :)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, får hjemlengsel! Jeg følger deg her på bloggen o synes det er en spennende blandning av mat, turer o livet i øvrigt du deler med oss! Akkurat nå har jeg besøk her i Calgary av din kollege Kristin Aas- hun hilser!
    Snøen ligger forsatt her...

    SvarSlett