Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 3. mars 2011

All verdens ting...

har jeg fått tid til i dag da jeg hadde
telefonvakt fra 6 til 16 og ikke blei oppringt....
(jeg stod altså ikke opp kl 6, men hadde telefonen på
nattbordet)



Jeg fikk skiftet sengtøy, vasket badet og
gjordt reint i andre etasje...



Jeg gikk ned til handlesenteret for å kjøpe
dagligvarer og der hang en sommerkjole og ropte
på meg. (Ja, jeg mangler motstandskraft når det
kommer til kjoler)...



Jeg har pakket inn gave og skrevet kort til
min veninne som har bursdag i morgen. Jeg har gått
1,15 time i skogen og gjort 45 min yoga...



Jeg har sett jentene ta stafettgull i skiVM og laget
wok med laks, creme fresh og soyasaus til middag...

Alt dette på en arbeidsdag og fortsatt er hele kvelden
ledig....

16 kommentarer:

  1. Flitting og fin dag du har hatt :-) Man skal jo ikke gå forbi kjoler eller annet fint som står å roper på en?

    Nydelig middagsbilde, og takk for tips om Åse Tonight. Jeg skal bli flinkere å se program på nett.

    SvarSlett
  2. Fru effektiv... :)

    SvarSlett
  3. hei.
    skal si du har fått til masse i dag.
    deilig da,
    nydelig med lyset om dagen nå,
    å fin sommerkjole,
    ha en fin dag vidre,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Kjempeflink!!!! I dag kunne jeg godt byttet jobb med deg. Telefonvakt hadde passet fint!!

    Karin

    SvarSlett
  5. Høres ut som en topp dag!!
    Nyt kvelden!
    Klem..

    SvarSlett
  6. Hei. Det er alltid så inspirerende å komme innom bloggen din.Du virker som et nydelig menneske.Ser at vi har så mange like verdier i livet og akkurat samme smak når det gjelder bøker.Hadde vært veldig kjekt å truffet deg en gang. Innbiller meg at du bor på Jæren, kanskje Bryne. Jeg bor i Sandnes og distansene her på Jæren er ikke avskrekkende.Riktig god kveld videre til deg og dine. Klem

    SvarSlett
  7. For en effektiv og herlig dag du har hatt!
    Du har virkelig fått og gjort det beste ut av denne torsdagen!
    Good for you! :)

    SvarSlett
  8. Deilig dag du har hatt, nydelig kjole også.

    Bente

    SvarSlett
  9. Det er ikke rart du har gjort alt det, når du starter med husarbeidet kl 0730 på morgenen!!! Savner oppskrift på woken!!

    Klem...

    SvarSlett
  10. Takk for kommentar. Valgte du halvblank eller blank maling til trapp? Jeg tenker på blank siden jeg har halvblanke vegger. Vannbasert.....jeg sverger egentlig til oljemaling....holder vannbasrt i trapp ift slitasje? :-)

    Karin

    SvarSlett
  11. Så godt å få ein slik arbeidsdag :)

    SvarSlett
  12. tja.. en slik arbeidsdag kunne jeg ha klart :)) svak for kjoler ? hold deg unna Møysalen er i byen ;)

    ha en rigtig flott fredag !

    SvarSlett
  13. Dette hørtes ut som den perfekte arbeidsdag.:-))

    herlig med kjoler som roper på deg.:-) sånn det skal være, da vet man at det ikke er et bomkjøp.:-)

    Ha en trivelig helg.:-) blir spennede med stafetten i dag.:-) sikkert mer spennede enn i går.:-)

    SvarSlett
  14. Herlig! Dobbel gevinst, med andre ord.

    lekker kjole...

    haper helgen blir like produktiv.

    SvarSlett
  15. Hei!
    Jeg har følt med en stund på din blogg og sett du liker kaker osv.
    Kansje du skulle tat en tit på denne bloggen da:
    http://www.passionforbaking.com/
    Ps: det er ikke min blogg!

    SvarSlett
  16. Hei anonym...ja, jeg har allerede passion 4 baking på bloggrullen min, og den frister....

    SvarSlett