Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 12. februar 2011

Studenten vil til Paris med meg...

Vi har vært der flere ganger tidligere,
men jeg drømmer meg likevel bort...



Tenk å bo på Hotell George V like ved
plass de la Concorde og bade i luksus....




Besøke Chanel på Rue Chambon,

kreditten ubegrenset på Master Card og Visa
og parisregningen behøver ikke vi å tenke på....



Nyte fransk kondittorkunst på sitt beste....



Deilig avslappende spa på hotellet etter dagens
opplevelser og shopping.....




Avslutte med middag på L`Ambroisie.....

Ja takk....

9 kommentarer:

  1. Sukk...dette hadde ikke jeg hatt noe imot!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hadde absolutt ikke hatt noe imot å ha noen netter her:-)))!! Utrolig flott!!
    Ha en fin søndag...og drøm videre:-))

    SvarSlett
  3. Ser aldeles herlig ut. Min datter fyller år 13. mars og har lyst til å reise til Paris og har spurt meg om jeg vil bli med. Er i tenkeboksen, må jo ha fri fra jobb.

    Bente

    SvarSlett
  4. Du hendelse for en luksus, helt nydelig. Gleder meg til det blogginnlegget! Min datter vill til Kbenhavn med meg...snart. Gleder meg til å lage det blogginnlegget. Shopping i Strøget, Buddha massasje på Ni `Mat, spise And på Det Lille Apotek. Vi er heldige som har døtre ;-)

    SvarSlett
  5. Ja det hadde vore veldigt kjekt å fått med seg dette.Men det er lov å drøyma om det...

    SvarSlett
  6. Ja, ja, det eneste som kan bli en virkelighet er windowshooping hos Chanel og en kake hos Laduree...resten får vi vel bare la bli med drømmen....

    SvarSlett
  7. Åååh! Paris er fiiint! Luksus eller ei, en garantert flott tur!

    SvarSlett
  8. ..som W Disney sa "if you can dream it, you can do it"
    Tok med meg mine tre barn og to nevøer til Paris for noen år siden på en langweekend. Noen tastetrykk og vips hadde vi bestilt og var underveis i løpet av noen få dager senere. Aldersspredning fra 10-40 år, og vi storkoste oss i alt fra trange bakgater med lokalkultur, flotteste og hotteste avenyer til Eurodisney og mona lisa skue.
    Ha en fin fin dag
    Bente

    SvarSlett
  9. ÅÅÅh, sååå deilig det er å drømme !!!
    Og av og til - kan man virkeliggjøre drømmene, etter litt sparing og planlegging ;)

    Håper du kommer deg dit !

    Jeg var en svipp tur til Køben forrige uke - og min venninne og jeg lever lenge på det !

    SvarSlett