Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 8. februar 2011

På vei hjem fra Sørlandet....

blei jeg liggende bak to vogntog....


Bildet har jeg lånt på nettet

Etter en lang tid bak de to vogntogene som
kjører i 30 km i timen i motbakker, spruter vann
og mine vindusviskere går på travelt, ser jeg et
krabbefelt der fremme....

Yes!!! Endelig skal jeg få kjøre forbi, MEN hva
gjør den bakre vogntogsjåføren???

Jo, han... eller hun, (sikkert han) kjører ut og bruker hele
krabbefeltets venstre fil til å kjøre FORBI det fremste
vogntoget og sperrer for alle oss andre!!!!!

IDIOT!!!!!!!!

9 kommentarer:

  1. Det er vanvittig irriterende !!!

    SvarSlett
  2. Irriterande og skummelt med dessa vogntoga. Anten går det i sniglefart eller så susar dei avgarde.

    SvarSlett
  3. Noe SÅÅ irriterende !!!!!
    Mange av lastebilsjåførene tror de eier veien !!

    SvarSlett
  4. Det skaper farlige situsjoner...

    SvarSlett
  5. Uffda..
    Synes jeg ser for meg Fru Tunheim bak rattet..
    Rød i toppen og et blikk som kan få en hver trailersjåfør til å holde rett fil..hehe..
    Enig i at det er mye idiotikjøring.

    SvarSlett
  6. Er det mulig?? Håper du kom deg trygt hjem!

    SvarSlett
  7. Han var vel også lei av 30 km i timen i oppoverbakke, men likevel, da.....lastebil-tulling !!

    Tenker du var glad når du ENDELIG var hjemme;)

    SvarSlett
  8. Man skulle tro at profesjonelle forere har litt mere forstaelse pa veien... IDIOT er ordet, ja!

    SvarSlett