Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 15. februar 2011

Mitt elektroniske bibliotek...

det kan du se her eller under mine Linker
her på bloggen....




Det er ingen hemmelighet at jeg liker å lese og
den siste tiden har jeg lånt både bøker og DVD
på biblioteket.

Vårt private bibliotek er i ferd med å bli fullt og
da er det å låne en genial ting. Jeg har fått meg
et nasjonalt lånekort sånn at jeg både kan låne og levere
hvor jeg vil i landet.

Det elektroniske biblioteket jeg har opprettet hos
Bokelskere, er et utvalg av det jeg har lest de siste årene.

4 kommentarer:

  1. Heisann :-)
    Jeg er også en lesehest...finner jeg en god bok får du nesten ikke kontakt! Da er konsentrasjonen dyp, og tror nesten huset kunne ramlet ned rundt meg ;-)

    Ha en flott dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg er og på bokelskere.no. Genialt med digitalt bibliotek!!!

    SvarSlett
  3. Det var en god ide! Jeg tenkte for noen dager siden at boklisten min pa bloggen begynner a bli litt for full. Smartere a ha en elektronisk oversikt et annet sted! Takk for tipset.

    ha en fin fin dag

    SvarSlett
  4. Eg vil gi deg ein utfordring kjære tante :-) Skriv ei topp 3 lista øve de beste bøgene du he lest!

    SvarSlett