Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 6. februar 2011

Jeg liker ikke....

søndager noe særlig godt og måtte derfor
finne på noe kjekt og dro til Drømmeplassen
i Kristiansand for å drikke kaffe og spise
sjokoladekake....



Deretter blei det kino og filmen Another Year som
var en vidunderlig film med ordentlige mennesker
med porer i huden og et troverdig liv....

Filmen har fått 5 og 6 på terningen over hele
fjøla....



.. i stor kontrast til denne filmen som
jeg så på pcen i går kveld der Angelina
Jolie er ferdig sminket når hun våkner
om morgenen og kjører båt i gallakjoler
og stiletthæler....

5 kommentarer:

  1. Virker som en film for meg!
    Hadde et innlegg om det der om å våkne ferdig sminket og klar for råklining, hehe..

    Ha en fin kveld videre..her ser jeg på Jack Sparrow ;-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ha ha :-) Jeg dro for å hente nurket i bye kl 1400 i dag...iført fleece, pyjamasbukse og alldeles usminket...har aldri skjedd før. Fikk litt panikk da jeg passerte sentrum og tenkte...hva om jeg kræsjer...og de ser meg slik....kan jo miste lappen ;-) Herlig å være naturell og rampete, men det blir nok ikke så ofte :-)
    ..og du...søndager kan være ganske kjedelige ja, men i dag passet det godt med søndag.
    Karin

    SvarSlett
  3. hehehe... ja, det er godt a se en film som reflekterer livet som det VIRKELIG er!

    SvarSlett
  4. Drømmeplassen er god å ha. Hos Naboen må du også prøve, god kaffe og gooood sjokoladekake... (jeg syns faktisk at den slår den på Drømmeplassen...)

    SvarSlett
  5. Hei.Så koselig da.Godt å komme seg ut.Tusen takk for tippset for filmen.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett