Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 31. januar 2011

Tidlig hjemme fra jobb i dag...

etter å ha jobbet mine 128 timer denne
måneden på 80% stilling...



Jeg følte for litt frisk luft og gikk
en tur på halvannen time langs vannet
og i skogen. Det er terapi for kropp
og sjel..

Isen er heldigvis borte fra stien, det
er vindstille og +5 grader, men vinteren
kan jo enda lure rundt neste sving...

To dager skal jeg nå har fri før jeg
igjen pakker kofferten...

6 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut med den turen. Herlig med slike turer. Så mildt det er hos deg.

    Her er det fortsatt blå grader og jeg holder meg mest mulig innendørs til denne bronkitten blir bedre.
    Så du har arbeidet ditt i luften. Ja, det er nok hektiske dager. Godt å bli tatt vare på ombord. Dere gjør en viktig jobb. :)

    Ønsker deg et par gode fridager!

    Anette Willemine :)

    SvarSlett
  2. Håper du virkelig får slappet av og kost deg disse fridagene, viktig å lade opp batteriene igjen !

    Fint bildet !!!

    God uke til deg, fra meg.

    SvarSlett
  3. Høres deilig ut!
    Her er det såpeglatt og skikkelig guffent føre.
    Kos deg med fridagene før det bærer opp i luften igjen:)
    Klem.

    SvarSlett
  4. Så deilig med en tur ute. Venter utolmodig på at isen skal bli borte fra turstiene slik at det går an å gå seg deilige turer igjen. Nyt fridagene.

    Bente

    SvarSlett
  5. Fantastisk bilde!! Ja herlig å komme seg ut i frisk luft av og til. I dag har jeg ikke rukket å trene, og nå tror jeg det er litt seint. Kjenner ikke motivasjonen nå. Får ta det igjen i morra:-))
    Ha en flott uke:-))!!

    SvarSlett
  6. For et utrolig flott bilde - har du tatt det selv? Ingenting er som å "gå ut og lufta vetet" som det sies. Synes det er så deilig..bare en har kommet over dørstokkmilen. Heldigvis ikke noe problem for meg det - blir dradd over...av familiens firbente. C";)
    Brilleprosjektet ja - tviler ikke på at det er slik de gjør det, henter fra Kina. Luringene!
    Håper du får mange flotte turer og koser deg når du nå har anledning.
    Ha en fin fin tirsdag!
    Bente

    SvarSlett