Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 13. januar 2011

Jeg var i Alta i går...

og skulle så gjerne ha besøkt Ishotellet....



Vi hadde altfor liten tid, så det blei bare å krype
under dyna på hotellet for å sette min nye Iphone4
på tidlig vekking....

En gang håper jeg på å få anledning til å besøke
dette unike hotellet som er bygget i is. Tenk å få
sitte i baren der og nyte en god og varm Irish Coffee....

I dag er jeg kommet til Trondheim og vender nesen
sørover i morgen for å ha helgen fri...

7 kommentarer:

  1. Håpar du får ein ny anledning til å sitte i baren på ishotellet. Kjekt med iPhone :)) Litt uvandt med "tøtsj",men det vert likevel fort ein vane.

    SvarSlett
  2. Ja det ser nydelig ut....
    Kos deg og god tur videre :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. :-) På besøk i Alta når måleren viste 18 kuldegrader ... Ishotellet er nydelig, skal ta meg en tur dit i helga!

    SvarSlett
  4. Dette star ogsa pa min onskeliste - besoke ishotellet, mener jeg. Kunne forresten ogsa tenke meg en Iphone4...:-)

    SvarSlett
  5. Der skulle jeg gjerne også vært.
    Så du er i Trondheim, Norges vakreste by???
    Kos deg, god tur hjem igjen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Hei,

    Grattis med ny Iphone - har den selv og du kommer til å bli hekta !

    Jeg bodde i Alta frem til jeg var 11 år, og er mye "hjemme". Skal kanskje opp dit til sommeren og se om jeg kan kjøre litt ambulanse der. Ishotellet er vakkert, neste gang må du få tatt en tur !

    SvarSlett
  7. Dette var morsomt å lese, fordi jeg viste ikke at det var ett ishotell i Alta?

    Har bare fått med meg at det er ett som bygges hver binter ett eller annet sted i Sverige!

    God tur tilbake til "hjem" - god helg !

    SvarSlett