Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 8. januar 2011

I kveld....

skal vi på nyttårskonsert med
Symfoniorkesteret, noe som nesten er blitt
en tradisjon de siste 8 årene....



Etter konserten skal vi spise litt ost, deriblant
Edel`s grilla Halloumiost....

Skjær osten i skiver og stek dem lett på
grillpanne. Når de er stekt , vendes skivene i
en blanding av olivenolje, hvitløk, chili, persille og
litt sitronsaft.....

mmmm..... gleder meg allerede....

8 kommentarer:

  1. Hei.Kos dere masse i kveld på konset.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Mmmmm, veldig gresk!! og veldig godt!! Ha en fin konsert!! anneK:-)

    SvarSlett
  3. Oi den osten hørtes (og ser) nydelig ut! Ha en herlig kveld på konsert!

    God helg!
    Klem Karina

    SvarSlett
  4. Hei. Så hyggelig at du la igjen en kommentar hos meg - da fant jo jeg bloggen din også. Det er alltid like koselig det. Jeg satt og leste nedover her og tenkte at "Du verden, den damen reiser da veldig mye", men så forsto jeg jo at det er jobben din. Så spennende det er. (Syns jo jeg da).

    Misunner deg litt den Halloumiosten. Vi skal ha svenske kjøttboller fordi DH syns det er så veldig godt. (Han er engelsk da) Ha en super helg.

    SvarSlett
  5. kos dere masse og nyt kvelden
    og det osten så Utrolig god ut.. og takk forkoselig kommentra og ja man burde være mer turist i norge.

    SvarSlett
  6. God fornøyelse!
    Tipper det blir en hyggelig kveld!
    Klem.

    SvarSlett
  7. Mmmm, laget denne osteretten for mange år siden på inspirasjon fra Nigella. Absolutt noe å gjenta. Jeg holder på med søndagsmiddagen....kanskje det blir dagens blogg etterhvert :-)

    SvarSlett