Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 7. januar 2011

Finnes det noe mer deilig....

enn fredag kveld og frihelg.....



Da jeg kom hjem etter 10 timers arbeidsdag
ventet ferske reker, nylaga avocadomouse, loff,
majones og et godt glass Hvit Burgunder...

Den nydelige kvelden fortsetter med fyr på
peisen, stearinlys og Vina Esmeralda som er
en god hvitvin å nyte til peiskosen....

(Må jo innrømmer at jeg ikke kan så mye om vin selv om jeg
deltar på vinklubbkvelder, men jeg kan nyte den....vinkunnskapen
står min mann for)

10 kommentarer:

  1. Hei på deg på en fredagskveld;) Skjønner du koser deg godt, og det gjør jeg også; her er det fyr på peisen, rødt i glasset og korslaget på TV:)
    Nyt helga videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Nam sier jeg bare ;)
    Jeg vet heller ikke mye om vin, og hvitvin er min favoritt, men godt er det ;)

    Kos deg videre og ha en fin helg.
    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Deilig, sa fikk du et som du dromte om!
    ;-)

    kos deg!

    SvarSlett
  4. Fredager er HERLIGE!! Sitter i sofaen etter en lang dag. Begge 17 åringene er også her, fredagspizza og film. Helt nydelig.

    God helg!

    Karin

    SvarSlett
  5. Rødvin her, smakar det også ;) God helg til deg. Ser at du har vore ute i verden igjen du ;)

    SvarSlett
  6. Det høres ut som en god slutt på uka.
    Her nytes helst rødvin på fredagskvelden.
    Og det glasset jeg nyter mens jeg lager maten , er det beste.
    Jeg kan heller ikke mye om vin, men jeg vet hva jeg synest smaker godt.
    Koselig at du likte min bonussønns bilder.
    Han er en god gutt, som jeg setter stor pris på.
    Hvor er din mann vokst opp?
    Mvh Kate

    SvarSlett
  7. Kjekk blogg.
    Også her spiste vi reker med avakado i går kveld, men med øl ; P
    Kanskje du deler Din oppskrift på
    avocadomousse...
    God helg ønskes.

    SvarSlett
  8. Til reker moser vi bare avocadoen og tilsetter litt rømme, salt og pepper. Den må være litt mild for å ikke ta bort fokuset fra rekene.

    SvarSlett
  9. Hei!!
    Innom o koser meg på din blogg jeg ;o)=
    Ser du vært til Aberdeen, ofte der eller var du på jobb tur?
    Elsker av noen grunn Skottland, vært der 1 gang til nå men reiser mer enn gjerne dit igjen og igjen og igjen!

    Klem Anna

    SvarSlett
  10. Nå vet jeg hva min lørdagskveld skal stå for :-)

    SvarSlett