Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 31. desember 2010

Siste dag i 2010 er her...

og året har vært fyllt med variert innhold...

De største endringene er at Studenten har flyttet til studier
i Oslo og Revisordatteren endelig er ferdig med åtte års
studier i Bergen på BI og NHH og har flyttet til hjemlige
trakter i leid leilighet.

Den ene flytter ut og den andre flytter "hjem".

Det er litt uvant stille i huset til hverdags og det er både
litt godt og litt vondt, men sånn skal det være. Vi ønsker
at våre barn skal reise ut og skaffe seg erfaringer, kunskap
og en solid plattform som livet videre skal bygges på.

Jeg er overveldet, takknemlig og glad for hvert besøk
og kommentar jeg har fått på bloggen min det siste
året og jeg ønsker hver og en av dere et flott nytt år
fyllt med livsglede og energi...

Jeg legger ved en liten musikalsk hilsen fra ungdoms-
tidens favoritter...

10 kommentarer:

  1. Takk for inspirasjon og kos bekjentskap i år..

    ♥ Ønsker deg og dine et flott 2011 ♥

    Varme klemmer fra Tove

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg!
    Abba er flott :)

    SvarSlett
  3. god morgen til deg,
    så hyggelig å ha fulgt deg i 2010, gleder meg til 2011.
    ønsker deg og dine et riktig GODT NYTTÅR.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Bare innom for ønske deg og dine et
    riktig godt nyttår!
    Ser frem til å følge deg inn i det nye året!
    Nyttårsklem.

    SvarSlett
  5. Godt Nytt År!
    Takk for alt det flotte på bloggen din...stadig innom:)

    SvarSlett
  6. Hei
    Takk for koselige kommentarer, og så kjekt at du er blitt min følger. Ja her er middagen snart klar, siste finpuss på sausen. Sursteik her.
    Ha en riktig kos kveld, og et Godt nyttår.
    Klem

    SvarSlett
  7. Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År og takker for de hyggelige kommentarene du har lagt igjen inne hos meg :)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2011 :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Alt godt til deg i 2011! vh Lars spiser, dr........

    SvarSlett
  9. Godt nytt år til deg..og jeg gleder meg til å følge deg videre i 2011 :)
    Klem Martha.

    SvarSlett
  10. Godt nytt år til deg også! Jeg liker bloggen din så godt! Kanskje fordi jeg elsker å fly?

    SvarSlett