Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 23. desember 2010

I kveld...

blir det førjulskos med revisordatteren
og studenten og det er så godt å ha begge
jentene hjemme....



Denne julen skal vi ikke feire sammen så i kveld
er kvelden for oss, men uten åpning av julegaver.....

I morgen skal jeg ha stand-by vakt og håper at fly-
trafikken er i normal drift igjen. Det jeg definitivt IKKE
ønsker meg i julegave er en telefonsamtale fra Oslo som
tilsier at jeg må ut på jobb.....

4 kommentarer:

  1. Kos dokke i kveld. Det er nok stas å få dei heim.
    Men eg ser no likevel fram til at mine to store gutar flyttar ut. Litt heavy metal og electronisk musikk hadde ikkje gjort meg noko om det vart spelt i eit anna hus ;)
    Håpar du ikkje får telefon i morgon!
    God jul til deg :)

    SvarSlett
  2. kos dere i veld og håper ikke tlf ringer.
    fint jule tre dere har og herlig "familie"

    god jul
    klem

    SvarSlett
  3. Varme tanker og gode ønsker for julen og det nye året sender jeg til deg.

    Bente

    SvarSlett
  4. Kos deg med jentene dine!
    Krysser fingre for at du får være hjemme imorgen..

    Mannen min har sin siste tur ikveld før tre dager fri og så fem dager stb.
    Han hadde en kort tur men den blir lang ser jeg...

    Ønsker deg en god kveld og en riktig god og gledelig jul!

    Juleklem

    SvarSlett