Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 25. desember 2010

1.juledag....

gikk turen til Egypt...



og fra caterinselskapet der fikk vi overlevert
denne esken og vi lurte veldig på hva den
inneholdt.



og det var denne flotte kaken....

Jeg har aldri tidligere i mine 23 år i bransjen mottatt
en hel bløtkake til crewmaten, men det var jo veldig
hyggelig da.

Sola-Egypt-Værnes er en uendelig lang tur og
nå er det bare deilig å slappe av i hotellsengen
foran tv`n mens jeg venter på britisk kostymedrama
på NRK1 kl. 23.20.

3 kommentarer:

  1. Jeg skal også se Emma i kveld, og har beveget meg maks 5 kilometer fra hjemmet mitt i dag. Kaka så nydelig ut, og det var sikkert bittelittegrannefint med litt duft av Egypt selv om det bare var i flydøra?

    SvarSlett
  2. Sa hyggelig a bli husket pa! Haper du har fatt litt julefeiring med familien selv om du har jobbet. Det gar jo an a ta det igjen, ogsa!

    fortsatt god jul!
    klem Mette

    SvarSlett
  3. Det var jo en hyggelig hilsen på Christmas Day.

    Bente

    SvarSlett