Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 9. november 2010

Ønskeliste til jul....

har jeg tenkt på mens jeg ligger på
sofaen med feber, sår hals, tett nese
og tungt hode, men heldigvis går det nok
snart over...




Brunt lærarmbånd fra Ole Lynggaard hadde
vært en kjekk pakke å åpne...



IPhone hadde heller ikke vært å forakte...




IPad ville ha vært en hit...


En trettimeters reise, Richard C. Morais

Feelgoodroman som julelektyre ville
vært deilig siden jeg skal jobbe både jul
og nyttår...



Nydelig fransk musikk fra Carla Bruni
ville ha vært balsam for ørene....

Lytt til Carla ved å trykke på pilen;

8 kommentarer:

  1. Åh, for noen flotte ønsker.
    Håper du får dem alle! ;)

    Masse god bedring!
    Håper du snart er oppe å stråler igjen :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Masse god bedring til deg :)
    Og ipad vil jeg også ha...skulle kjøpe i NY,men køen på apple store var alt for laang for mitt tette program.
    Får kjøpe neste gang :)

    SvarSlett
  3. Takk for Carla Bruni-tips!!!! Og ellers støtter jeg meg fullt og helt til ønskelisten din;-))

    Klem om god bedring!!

    SvarSlett
  4. Dette var smart måte å skrive ønskelisten sin på. Noen av dine ønsker er ogå mine ønsker.
    God bedring.

    Bente

    SvarSlett
  5. I phonen er bestillt :) Og I pad står på ønskelista her også!
    God bedring!

    SvarSlett
  6. Kjempe fine ønsker - har en søster som maser på liste med juleønsker.
    Smådyrene får du kjøpt hos kremmerhuset - de har en hyggelig pris også
    ønsker deg en flott dag
    klem anita s

    SvarSlett
  7. Dear Fru Tunheims - I am so sorry you are under the weather. Every item on your Christmas wish list is divine.Any one of those would make me feel better! I still cannot believe the holidays are practically here.
    Thank you for your great comment on my recent post. The neighborhood in which those photos were taken is not mine, although I wish. Each house is 1.5 million dollars and up. They are amazing. My family is from Holsen, Norway and my youngest daughter's boyfriend lives in Kristiansand. I haven't had the opportunity to visit Norway since 1975. I cannot wait to be able to visit again. I still have a lot of family there.
    Take care of yourself and get lots of rest.

    Cheers ~ Deb

    SvarSlett
  8. Jeg har kjøpt meg noen armebånd hos HM som ligner på det fra Ole L. Kostet bare 29 kr :-)
    Men drømmen er jo det ekte selvsagt:-)

    SvarSlett